dersom du har vga på tven er det bare å koble rett i.
det finnes eksterne og interne tv-kort. sjekk prisguiden.no
Er det noen som aner hvordan man kobler laptopen til tv, eller om det går ann i det hele tatt? Trenger man VGA kabel? Siden jeg sliter med å brenne alle filmene mine pga programmangel og feiltype cd, så tenkte jeg å prøve å koble laptopen direkte, siden jeg heller ikke har USB-inngang på DVD-spilleren.
Noe som vet noe?
Mvh: - Withu
he Director can be happy about the Oscar, though he knewed that the Visual Supervisor did deserved it better....<div>
</div><div> - Mr. After Effects
dersom du har vga på tven er det bare å koble rett i.
det finnes eksterne og interne tv-kort. sjekk prisguiden.no
S-video, VGA, HDMI eller DVI - alt ettersom hva PCen og TVen har til felles. De tre sistenevnte vil gi best resultat.
url=http://youtube.com/watch?v=u6mWMXjzWyo&;fmt=18]Stigmata[/url]
jeg kjøpte en overgang til skjermkabelen til macen. På den nye TVen har jeg direkte inngang, og må bare koble til lyden... På den gamle måtte jeg bruke denne overgangen, kosta 200,- på eplehuset.
Coming soon...
Jeg har også prøvd dette med en Windows Vista bærbar PC, med en VGA kabel, men det skjer ingenting..
Det skal som regel fungere. På den ene tven våres som skal være HD, så er det DVI-D inn feks, men det finnes ingen kanal til den, så det fungerer fortsatt ikke!
Men har tven HDMI eller S-video, så er det garantert at det fungerer, så lenge du har uttak eller adapter.
Bokmerker