Jeg har tre kofforter i forskjellige størrelser,. En til kabler, en til kamera og dv tapes, og en siste til alt annet som trengs på sett. Mic, rekvisitter osv. Koffortene er polstret innvendig.
Jeg vedder på at en del av dere der ute har kamera og lyd-utstyr til ganske mange tusen og jeg bare lurte på hvordan dere oppevarer det? Lar dere de bare "slenge" uten noe å ha det i? Kunne gjerne tenkt meg en koffert med kanskje skumgummi i som var formet etter kamera og mikrofon hvor ting lett kan puttes oppi. Hvordan gjør dere det?
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Jeg har tre kofforter i forskjellige størrelser,. En til kabler, en til kamera og dv tapes, og en siste til alt annet som trengs på sett. Mic, rekvisitter osv. Koffortene er polstret innvendig.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Jeg har kameraet mitt i en kamerabag. Stativ i "stativvesker". Ellers har jeg et gammelt sybord som jeg bruker som arbeidspult. Der har jeg plass til alle DV-kasettene i noen små skuffer foran og plass til mikrofoner, lys og kabler i et stort rom bak... CDer og DVDer har jeg i CD og DVD hylla mi! :wink:
jeg har tenkt tanken med å lage orden en gang, men det kommer nok aldri til å skje.
Her ligger alt slengt rundt og jeg må lete like hardt vær gang jeg skal ha noe =)
(bortsett fra DV tapes, de har jeg sortert, siden jeg aldri bruker samme tape om igjen)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Jeg en bag for kamera og mikrofon, dette har jeg på en komode på rommet mitt sammen med PC. Kabler og stativ er også plasert i komoden på faste plasserBaggen jeg har kamera og mikrofon i er litt liten siden jeg fikk ny mitt, har overlevd med det sånn, men skulle hatt ny. Noen som vet om en bra plass hvor jeg kan få dette?
Jeg har kamera i en egen veske, mic i en "beholder", stativ som regel i en stativ-veske, steadycam demontert og ligger i forskjellige deler av huset, lyskastere rundt omkring (samt filtrer), mic boom i et hjørne på rommet, DVDs og CDs i DVD&;CD-hyllene, DVtapes påsiden av PCen og litt rundt omkring og min kjære blod/latex/sfx koffert på soverommet!
Bruker Portabrace bag. Er KJEMPE fornøyd, den var dyr men den var verdt det :P
Trur jeg nesten går for den skumgummi ideen. Kutte til så alt ligger fint, blir jo litt profft da :P
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Hvilket kamera har du Plecto?
Det meste har jeg rundt i bagger. Untatt når jeg jobber med det. Som regel når jeg er hjemme og ikke bruker utstyret så har jeg kamera osv på bordet vedsiden av meg her.
DVD'er og DV'kasetter er en annen historie, de er strødd litt utover, hehe.
Det minner meg på en ting, hvor i helvete har jeg gjort av bluescreenen min? Hadde brettet den så fint sammen og lagt den ett sted. Den koster flere tusenlapper, og jeg har selvfølgelig ikke peiling på hvor den er. :lol:
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Bokmerker