Har du prøvd å stikke en liten q-tips inn i headset-inngangen? Eg tipper det er kun litt drit som har komt inn i kontakten.Opprinnelig postet av vokteren
Når jeg putter i headset i kameraet mitt får jeg bare lyd i høyre del av headsettet. Headsettet funker finfint i pc, mp3 spiller o.l.
Den lille dingsen jeg fester kameraet i stativ med, som er under kameraet er også løs.
Jeg skal da få dette reparert.
Bør jeg finne ut hvor det ble kjøpt, og levere kameraet inn der eller bare dra til Elkjøp, Lefdal eller en annen elektrohandel?
Jeg aner ikke om vi har noe garanti på kameraet...
Har du prøvd å stikke en liten q-tips inn i headset-inngangen? Eg tipper det er kun litt drit som har komt inn i kontakten.Opprinnelig postet av vokteren
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Jeg skal ikke si noe helt sikkert, er ikke helt oppdatert på detområdet. Men jeg vet jo det at hvis kameraet har en garanti, så kan du oppsøke leverandøren og få hjelp der. Hvis du ikke har garanti, kan du gå til en leverandør som selger varer som dette, og få hjelp der. Ett tips: Gå til en leverandør som du kjenner litt til, og som du kanskje vet er flink med akkurat detteUten om det, vet jeg ikke dessverre. Lykke til!
Det skal jeg prøve! Takk for svarOpprinnelig postet av PettersenMoviesInc.
EDIT:
Prøvde med q-tipsen men det hjelpte ikke![]()
Bokmerker