hvor kjøpte du alle delene da?
Satt og funderte på hvordan eg skulle laga meg ein kamera stabillisator her om dagen, så fikk eg ein ide om hvordan den skulle bli og her er resultatet :wink:
Kosta meg 75 kr.
Har ikkje nåke ledig film som kan vise resultatet, men den såg no ut til å funke knall 8)
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
hvor kjøpte du alle delene da?
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Kjøpte de på en planke butikk, der de selger husbygge ting. Vektene hadde eg fra før av, men kan jo bruke stort sett alt mulig som lodd. Treverket var fra en gammal snømåke![]()
BERGEN
Ska sei.
leip politiker til Seagal - "You can't take that to the bank".
Steven seagal - I'll take you to the bank, the blood-bank.
Verdensbeste filmreplikk, eller hva?
Din fungerer sikkert bedre enn min fordi din stikker lenger ned og er sikkert mer stabil, hehe. Kommer det en film av deg snart?![]()
Hehe, kan godt hende det, skal prøve å lage litt modifikasjoner på den slik at en kan bruke kameraet i enden (bunnen) av stanga og filme langs golvet (kjekt i springe etter/jage folk scener :wink: )Opprinnelig postet av Melwasul
Film mja, skal begynne å prøve filme på en av de 2 musikk videoene som er planlagt i sommer, en useriøs/hobby ting og en seriøs sende inn til NRK2's urørt ting.
Må bare få lært meg å justere fargene i Vegas først
Prøver å klekke ut en ide til en kamera bom i samme slengen og.
BERGEN
utrolig bra.. .Hehe.... digger sånn folk som gidder å bygge ting. er nok slapp jeg.. hehe.. er ikke akkurat dreven på det området..
så jo bra ut, sleng ut noe du har filmet. så ser vi om det duger..![]()
Dette har ikke noget at gøre med om den er bedre fordi den har længere stik.Opprinnelig postet av Melwasul
Det er mere spørgsmål om balance mellen top og bund.
Kom over denne tråden nå nettop, bildene er borte, kan du laste dem opp på nytt?
a ja, nei nei, verden er merkelig!
samma her, ser de ikke!Opprinnelig postet av Toby
AG
Bokmerker