Canon DM-XM2
Hei.
Skal kjøpe ett kamera til rundt 20k, er glad i veldig god bildekvalitet og manuell fokus etc. har sett på Sony HVR-A1E , er dette ett godt kjøp, event noen andre forslag?
Canon DM-XM2
Du får ny dvx100b hos 2mtv Media Products i Stavanger for noe rundt 23.000.
www.2mtv.no
Eg fikk dvxen min for 21 000 (100Ae). Dvx er langt bedre enn XM2.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
jeg vurderer å selge mitt xl1s til ca 15k. Det er et super knall kamera! DRITBRA! du burde kjøpe det.
Kameraet... Var det et brukt eller nytt kamera? Hvis nytt, hvor? Video4?Opprinnelig postet av PettersenMoviesInc.
Trur Canon XM-2 er det beste kameraet du får i den prisklassen nytt, det har fått veldig bra kritikk. Jeg har det selv og kan ikke si noe negativt om det. Er veldig fornøyd
Test på akam.no
Canon XM-2
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Kameraet hadde 60 timer på hodet når eg kjøpte det. På video4 altså. Brukt.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Panasonic dvc30 er en god konkurrent. MYE bedre byggekvalitet på selve kameraet og du har mulighet for xlr med adapter, som ikke er plastikk type lego som canon sin er.Opprinnelig postet av Plecto
Fornøyd dvc30 bruker i halvannet år nå, tror du skal slite med å finne noe kamera som gir deg bedre bilde/pris/byggekvalitet pr. idag.
Lego er jo omtrendt den hårdeste plasten som fås køpt komerrsielt tiljengelig.og du har mulighet for xlr med adapter, som ikke er plastikk type lego som canon sin er.
Bokmerker