-
13th November 2008, 17:11
Lieutenant Junior Grade
Kraftig, batteridrevet lys
Hallois!
Noen som vet om noen krafitge batteridrevne lys jeg kan bruke til å lyse opp f.eks. en streetrail med?
og da mener jeg altså ikke lys som kan festes på kameraet ; )
takk!
Redigert pga. dobbel post
-
13th November 2008, 21:25
-
14th November 2008, 12:08
Lieutenant Commander
Sv: Kraftig, batteridrevet lys
Agregat er jo ekstremt greit når man skal filme streetrail sessions. Mye strøm man kan hente i forhold til batteri.
-
14th November 2008, 15:24
Enig med at aggregat er best med tanke på strøm, ja, men det bråker også fælt da. Har dog ikke prøvd et av de støydempende aggregatene, men regner medde er ganske dyre. Greit å vite budsjettet ditt.
-
17th November 2008, 17:21
Ensign
Tranger akkurat det samme selv. Har et ganske lavt budsjett, men noen som har noe tips til noe batteri drevet. Med et aggregat vil det si at du f.eks vil kunne bruke en 240v arbeidslampe direkte fra aggregatet? Er noob, så aner ikke. Evt noen som har noen greie og billige tips?
-
17th November 2008, 17:46
Hvis du mener 230v, så ja. Det kan du. Har dog ikke tips til aggregat, men du kan jo forhøre deg litt rundt med diverse forhandlere som Byggmakker, båtbutikker osv.
-
17th November 2008, 19:58
-
19th November 2008, 20:13
Vice Admiral (moderator)
Aggregat er en mulighet, det finnes billige, du kan feks kjøpe brukt på finn.no. Aggregat kan også leies hos feks "naboen" (firmanavn :P)
-
19th November 2008, 20:33
Commander
har selv snust litt rundt dette og det ender med et agregat jeg forhåpentligvis får til jul ;D
det ser ut til at det blir både billigere og bedre med et aggregat og noen arbeidslamper enn noe "kraftige" lys som fort kommer på nærmere 4-5 tusen kroner
-
19th November 2008, 21:53
Ensign
Vil jeg f.eks kunne kjøpe http://www.finn.no/finn/bap/object?f...0&;WT.svl=Link og bruke arbeidslamper fra den?
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker