Viser resultater 1 til 4 av 4
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    204

Standard Kvalitet på DVD ReWritable

På disse DVD ReWritable platene man får kjøpt i dag, hvor lenge holder platene?
    Hvor mange ganger kan man skrive over før kvaliteten på det man brenner vil forringes pga utslitte plater?

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Jeg hadde en slik plate for en stund siden :P

Den eneste erfaringen jeg har hatt med de. Den jeg hadde benyttet jeg sikkert 50 ganger... Men da begynte den og krølle også. Ble ikke tatt i mot av brenner, eller dvd-spiller...

Har sikkert litt med merke osv å gjøre også...
    Kan kanskje også ha noe og si at den jeg hadde ble benyttet i flere forskjellige brennere, på mac og pc. Altså litt om hverandre... Riper fikk den kanskje også, så kan like gjerne ha vært det!
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Jeg vet ikke helt svaret på det, men for min egen del bruker jeg den type DVD'er kun som testplater. Altså, jeg brenner ut en test bare for å sjekke om DVD'en virker tilfredsstillende.
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Har en plate jeg har brukt de to siste årene, uten å benytte noen andre. Kjøpte den i sammenheng med at jeg skulle gå i gang med en av de første DVD-authoringprosjektene jeg har gjort. Ble mye prøving og feiling, så en RW var veldig kjekt å ha. Har sikkert brent mellom 50 og 100 ganger på den - is still in use.

Det var forsåvidt en Fujifilm-DVD.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •