kan kjøpe små tv'er.. små dvd spillere.. bare det har analog input, svideo e.l så tror jeg det går greit :S
på www.bhphoto.com så får man proffe lcd skjermer da.. OG slike armer som holder lcd skjermen på kameraet ditt.
Heisann, jeg lurer på hvor man kan få kjøpt LCD skjerm til XL2?
Altså en ekstra man kobler oppå kamerat.
Her er en link som et eksempel, men ikke fult så STORT osv.
http://www.ejjsproductions.co.uk/images/xl1.jpg
Men mener på denne måten her, finnes det noe sånt til grei pris, man kobler
ikamerat for å se, isteden for å ha med seg en svær monitor.
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
kan kjøpe små tv'er.. små dvd spillere.. bare det har analog input, svideo e.l så tror jeg det går greit :S
på www.bhphoto.com så får man proffe lcd skjermer da.. OG slike armer som holder lcd skjermen på kameraet ditt.
Ja, de går på batteri, riktig?
Ønskeri kke å ha med meg MASSE utstyr osv, bare en skjerm, koble opp. ha ved siden av.. oi, bra vinkel, ser bra ut på skjermen, fine farger. good..
SHOOT!!
Skal sjekke ut siden iværtfall, takk![]()
den fra clas ohlson kan funke
Kan koble til det med riktige kabler så det ut som og det følgte med virka det som.
Grei pris også, får dra bort og se litt på tirsdag
Takk for hjelpa..
Sikkert fler som er enige med meg at det er greit og ha en litt større skjerm og se på.. får litt mer inntrykk av hvordan det blir.
Del inntrykkene av clas ohlson lcden med oss daOpprinnelig postet av Freddern
![]()
Må bare få fiksa noen penger.
Må betale en sydentur også vett:P
Min 7" skjerm kom for noen timer siden
en Lilliput 7" 619GL-70NP, ikke den beste video monitoren, men den er billig, bra og liten for min bruk.
Den har også mulighet for PC/Mac tilkobling så det er min 2. grunn for å bestille den. kan bruke den på Macen min når jeg klipper ontherun så jeg får en dedikert preview skjerm. i tilleg har den noe lyd så hører mer når jeg spiller fra den istedet fra kamera
NPS Film &; Video
www.npsfilm.com
*Sony - HVR-V1e - Solgt
*Canon EOS 7D
*SG Pro r3
*Canon FD lenses. 24mm F2.8 - 35mm F2.0 - 50mm F1.2 - 85mm F1.2 - 70-200mm F4 - 300mm F5.6
*RedRock Micro M2 Encore, RedRock MatteBox, FollowFocus, mm.
*RedRock MicroRemote *SOON TO COME*
*MacBook PRO 17" (4GB ram)
*Final Cut Studio 2 &; Adobe Master CS4 *www.youtube.com/npsfilm
Kjøpte selv en slik på clas ohlson:
http://www.clasohlson.no/Product/Pro...px?id=16264067
Bruker den til jibben, og er veldig fornøyd med den, tåler faktisk en god del fuktighet også! Den har innebygget batteri som virker i noen timer.
Prisen er vel det beste med den!
Glidecam X-10 med HD-4000 slede
Canon XH-A1
Bokmerker