Jeg filmer en del på konserter, festivaler og andre events og ser nå etter et par lamper på stativ som jeg kan bruke til å belyse artister på scenen, en DJ, deler av dansegulv/folkemengde eller mindre opplyste deler av lokalene. Jeg har allerede lys festet på kameraet (Litepanels Pro) som jeg bruker til å belyse hovedmotivet men jeg ønsker lyssetting som kan lyse opp større områder (som beskrivet)

Jeg ser for meg at et par 1000W lamper med mulighet for å sette på paraply eller softboks vil være en god løsning. Lys er et område jeg hittil ikke har satt meg inn i så dersom 2x1000W ikke passer til behovet jeg beskriver ovenfor så setter jeg pris på tilbakemeldinger fra erfarne folk. Prisen på lyset bør helst være under 5000kr tilsammen.

Jeg håper noen med peiling innenfor området kan gi noen konkrete tips, gjerne med link til nettbutikk. Jeg har sett noen rimelige løsninger fra utlandet men fraktprisen ser ut til å bli høy. En Norsk butikk er derfor en fordel. Det eneste jeg har sett hittil er FALCON EYES 3x250W til kr.4.495 fra ScandinavianPhoto men jeg er usikker på om 250W holder til mitt bruk (?) og om det finnes alternativer som gir mer for pengene?

Setter pris på alle tilbakemeldinger.