Lite vekt på kameraet? Mekk non stenger & put it together with som gaffateip! =D
Hei
Driver filminnspilling av en kortfilm der vi har en dialog-scene som skal foregå i en bil. Hadde en avtale om å få låne et Manfrotto Magic Arm Stativ til dette, men fikk nå netop vite at utlåneren(privat person) er i militæret og har derfor ikke mulighet til å låne bort stativet per dags dato. Dermed har jeg et stort problem nå, iom at denne scenen skal skytes i morgen.
Derfor lurer jeg på om noen har et Magic Arm stativ, i Stavanger området, som er villige til å låne dette bort i et døgn for en billig penge. Eller om noen vet om noen i Stavanger som har slike stativer til utlån?
Hvis du evt har noen gode ideer til hvordan vi kan løse denne scenen greit, uten et sånt stativ, så tar jeg imot alle kreative løsninger med åpne armer!
På Forhånd takk.
/Kjetil Bjørnevik
Lite vekt på kameraet? Mekk non stenger & put it together with som gaffateip! =D
www.kkbfilm.no
www.vimeo.com/user3576675
www.youtube.com/fullbartender
www.bagamoyo.no
Canon 7D
SONY HDR-FX1 - Soon 2 be proud owner of RED EPIC-S
RÖDE NTG-3
BACHTEK DXA-6A
MB Pro 17" - 3,06 Ghrz - 8Gb RAM
Steadicam Merlin
Du kan høre med Woldcam i Stavanger. De har til utlån vet jeg. Spørsmålet er bare om det blir for en billig penge.
Du kan sjekke ut www.woldcam.no
Bokmerker