Ser ut til at alt sammen er 3D i hele den sekvensen frem til det klippes i det Smith knuser benken. Neo er 3D, alle Smithene er 3D og da ser jeg ingen grunn til at ikke miljøet er 3D. Ergo er kameraføringen enkel å gjennomføre![]()
Hei
Aller først vil jeg lenke til en slossescene i matrix reloaded (3:18) http://www.youtube.com/watch?v=pQ0T59qKK-s#t=3m18s
Hva har dem gjort her? Brukt kran som er fest til et av bygningene over? Lastebil med kran som er dekket av greenscreen?
Og hvordan har de fått kamera til å gå raskere enn slow motion?
Er det enkelt og greit bare mye animasjon, eller hva sier dere?
mvh boblesaft
Ser ut til at alt sammen er 3D i hele den sekvensen frem til det klippes i det Smith knuser benken. Neo er 3D, alle Smithene er 3D og da ser jeg ingen grunn til at ikke miljøet er 3D. Ergo er kameraføringen enkel å gjennomføre![]()
Coming soon...
Hele scenen er vell laget i Post prod?
wow.. imponerende realisme i det visuelle - men karakterene dør helt! Du kan sammenligne live action vs. det som er animasjon. Det er mye mer mimikk i ansikt og mer tyngde i bevegelsene deres. I 3D animasjonen blir de livløse marionetter uten vekt og masse - de beveger seg alt for fort ift hva jeg hadde forestilt meg et menneske gjør - joda - dette er Matrix, men er da måte på..
Denne scenen er (som sagt) kun en postprod 3D løsning ja.
Er da litt mer spenennde å se hva de gjorde i den første filmen. selve åpningssekvensen med Trinity.
--> YouTube - Bullet time
Her viser de hva resultatet blir om man tenker nytt og holder tunga rett i munnen. Denne måten å ta opp på endret nesten samtlige actionfilmer flere år i ettertid![]()
Bokmerker