Det finst noko som heiter Deck (firewire), men dei er for det meste svært dyre. Kjøp deg heller eit billeg drittkamera, so slepp du å slita på go-kameraet ditt. :wink:
Hei. Finnes det miniDV lesere? Altså en teknisk dupeditt som f.eks. kobles via USB som man kan sette ved siden av pcen. Hadde vært kjekkere å brukt dette framfor å koble til kameraet...
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Det finst noko som heiter Deck (firewire), men dei er for det meste svært dyre. Kjøp deg heller eit billeg drittkamera, so slepp du å slita på go-kameraet ditt. :wink:
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Jepp, tenkte å kjøpe meg et billg kamera til 2-3 000 kr, og bruke det som DV-spiller og webkamera kanskje. Og kunne bruke det til "feriebilde" og fest osv..
Vet at Sony lager Deck - har observert mange, men som MiniMan sier, dette er ikke bare for 'mannen i gata', ergo det koster "litt" penger.
Ta råd av anbefalingene over - tror disse er de beste forslagene / anbefalingene.
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
Jeg har sett en dv recorder- det er en slags videospiller som tar mini dv kasetter istedenfor vhs. Denne har firewire utgang og andre utganger.
Denne er ganske praktisk. (men kanskje er det det samme som MiniMan skrev om.)
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Som andre har sagt, DV-deck er proffutstyr, og koster derfor uforholdsmessig mye. De begynner på ca 20.000. F.eks denne.
Trur jeg sier takk og farvell jeg 8O Men da vet jeg det i alle fall :P takk skal dere ha
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Bokmerker