-
23rd September 2006, 11:31
Cadet 4
To monitorer
Hei der. Håper noen kan hjelpe meg her.
Har akkurat kobla til en ekstra monitor til PC-en og den funker fint, men hvordan setter jeg det opp slik at når jeg redigerer i Adobe Premiere Pro vil jeg se selve filmen på monitor 2, mens selve "workspace-et" vil bli vist på monitor 1?
-
23rd September 2006, 12:04
To monitorer
Om det er likt med oppsett i Premiere Pro 2 som det er i After Effects 7, tar du tak i navnet til vinduet som har monitoren, og drar det dit du vil ha det. Antakeligvis HELT til venstre, eller HELT til høyre, sånn at den markeringen som kommer frem er helt ute i ytterkanten. Så tilpasser du de andre vinduene slik du vil..
-
23rd September 2006, 12:20
Cadet 4
To monitorer
Takk takk. Prøvde dette før jeg postet og det funket fint, men fikk ikke helt fullscreen. Måtte tilpasses veldig presist, og selv da ble det kanter rundt. Hadde også vært fint å kunne ha en liten monitor på den ene skjermen, mens når det er preview tid kunne jeg bare se på den andre skjermen i fullscreen-modus.
-
23rd September 2006, 12:25
Commodore
To monitorer
Veit ikkje om det er mogeleg, med mindre du lagrer deg eit nytt arbeidsrom (workspace) for forhåndsvisning, og legg ein hurtigtast til det. Skal ikkje seie det sikkert, men eg trur ikkje det er mogeleg å få fullskjermsvising i PPro utan spesielle skjermkort som nokre Matrox-kort. Eit alternativ er å ha ein liten TV og kople den til via videokameraet.
-
23rd September 2006, 12:55
To monitorer
Mitt ATI Radeon kan i alle fall stilles inn med Catalyst Control Center for å vise fullskjerm framvisning, dette merker Premiere, og jeg kan velge på playback settings i Premiere at det skal vises fullskjerm på en av skjermene når jeg spiller av timeline. Regner med dette skal funke med alle ATI Radeon skjermkort hvis man laster ned Catalyst Control Center.
-
23rd September 2006, 13:14
Cadet 4
To monitorer
Aha. Jeg brukte ATI Catalyst Control Center for å sette opp skjermen i førstninga så skal prøve meg litt mer frem med det. Takker.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker