Viser resultater 1 til 3 av 3
    Cadet 1
    Medlem siden
    Jul 2009
    Svar
    2

Standard Newbie with Canon LEGRIA HF 20

Hei!

Jeg venter på mitt Legria HF 20 av Canon som kommer snart i posten,har lest en del om dette kamera på nettet og fant ut at det var dette kamera som jeg ville ha.Det jeg lurer på nå er om det er noen her som har erfaringer med dette kamera,eller noe annen info/synspunkter?
    Jeg har lenge hatt et Nikon D60 speilrefleks kamera som jeg har knipset en del med,men jeg har altid hatt lyst på et bra video kamera også,det jeg har planer om og bruke kamera til er og filme og legge til musikk av ferier,eller bare turer til byen,rett og slett filme livet mitt/vårt!

Har sett en del på Lonely planet og har altid likt den effekten de bruker en del når de filmer,vet ikke om noen her vet hva jeg mener men det er sånn sterke farger kanskje litt old school look,jeg vet ikke så mye om alt som har med video filming og gjøre så jeg beklager hvis jeg ikke forklarer dette godt nok...
    Har et klipp der den effekten jeg er på jakt etter vises men det er ikke helt den samme effekten jeg vil ha,den jeg vil ha er ikke så "old" preget men med bedre farger og ikke så kornete ++ litt bedre kvalitet med andre ord :

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=snDzxnSyvh4"]http://www.youtube.com/watch?v=snDzxnSyvh4[/ame]

Vet ikke hvordan man legger til en slik effekt,eller hva slags program man evt må ha,håper derfor på at det finnes noen her som kan hjelpe meg
    Sist endret av Åkkenbom; 17th July 2009 kl 21:58

Cadet 1
    Medlem siden
    Jul 2009
    Svar
    2

Standard Øøø

Ingen hjelp og få?

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2008
    Svar
    79

Standard

Du kan bruke Adobe Premiere Pro CS4 og After Effects. Der er har du mange effekter som du kan leke med. Du må nesten bare prøve deg frem med det du har der.

Lignende tråder

1. Canon LEGRIA FS200 og Premiere
    Av Knesaren i forumet Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr
    Svar: 0
    Siste tråder: 20th June 2009, 09:06
  2. Mic til Canon XH A1
    Av filmboy24 i forumet Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr
    Svar: 1
    Siste tråder: 29th January 2007, 22:00
  3. plass på DVD (newbie spørsmål)
    Av tulling03 i forumet Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr
    Svar: 6