Tviler på at noen gidder å låne ut noe til en bedrift. Det må vel isåfall bli utleie da![]()
Bedriften min har selv en kamerarigg, men vi greide å knekke akslingen i en bilkollisjon for noen uker siden. Derfor leter jeg etter alternative løsninger. Det vi trenger er noe i duren av noen av Glidecamproduktene. Det skal være en del filming nå i noen uker framover. Derfor trenger vi av og til å låne noe til dette. Hvis det er noen som tror de har noe som de kan låne ut så ta kontakt.
All filmingen skal foregå i Stavanger. Håper på possitiv tilbakemelding. Alt av Glidecam og lignende produkter er av interesse.
mvh
Preben
strong>Cannon XH-A1
Canon 40D
28-135mm
Walkam
Adobe AE
Vegas
Premiere Pro
[/b]
Tviler på at noen gidder å låne ut noe til en bedrift. Det må vel isåfall bli utleie da![]()
Kanskje min feil at det virker som det har kommet ut feil. Det er JEG som skal låne utstyret. Jeg skal lage reklamen for bedriften MIN. Dere må ikke tro at dette er verdens største bedrift, hehe. Jeg jobber som fotograf og med video på siden. Er i denne sammenhengen at jeg skal lage en reklamefilm. Jeg vil gjerne ha svar fra de som kan være interessert, evt hjelpe til. Ikke de som føler at dette ikke er noe de vil være en del av.
Håper på svar
strong>Cannon XH-A1
Canon 40D
28-135mm
Walkam
Adobe AE
Vegas
Premiere Pro
[/b]
Jeg bruker selv Walkam Easypro til mitt xha1. Denne fungerer så å si ganske likt som glidecam 4000 pro, med arm brace støtten man kan få kjøpt med. Så i signaturen din at du også bruker xha1. Nå vet jeg ikke hva slags kamera du skal bruke til denne produksjonen, og om du tenker på å leie en hel glidecamrig med vest og arm, men jeg bor i Sandnes, og du kan få leie Walkamen hvis det skulle være av interesse. Send meg en pm hvis det er interresant.
EDIT: Ser også i signaturen din at du har walkam, så da er vel dette uinterresant.
Bokmerker