Viser resultater 1 til 8 av 8
    Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Valdres
    Svar
    82

Standard Noen spørsmål

Hei! Jeg er en som elsker å filme å lage film, men er helt amatør og har ikke så veldig my erfaring tross noen filmer her og der. Jeg har noen spørsmål som jeg er litt usikker på. håper på svar! takk på forhånd!

Spørsmål:
    1. når jeg har redigert filmen ferdig i f. eks adobe premiere pro hva bør jeg lagre den i får å få best res. ? vil ha den på dvd helst, har prøvd å brenne filmen rett fra adobe men har aldri fått det til.
    2. hvordan lager jeg meny på filmen i adobe prem pro?
    3. Er det noen som har tips til manus skriving? (er veldig dårlig i det )
    4. Er det noen som kunne gitt meg noen tips til noen filme teknikker?

Hvis noen vil legge til noen andre smarte tips, så bare gjør det!
    ilmmaking fucking rocks!

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Standard Noen spørsmål

Skal du brenne filmen på DVD med eit anna program enn PPro, eksporter som DV AVI. Skal filmen på nett prøv deg fram med ulike malar for Windows Media i Adobe Media Encoder (File --> Export --> Adobe Media Encoder), eller bruk Quick Time med H.264 om du har det tilgjengeleg. (Har du Quick Time Pro kan det kanskje vere like greit å eksportere som DV AVI, og bruke QT Pro til å konvertere til H.264.)

Kva skjer om du prøver å brenne DVD direkte frå PPro? Feilmelding? I so fall kva feilmelding? Det er ikkje mogeleg å lage ein DVD med menyar i PPro 1.5, men om du oppgraderer til 2.0 kan du gjere det der.

Når det gjeld manusskriving, so har det vorte diskutert ein del tidlegare, so kan vere du finn noko om du søker. Det er to trådar i tutorialforumet som omhandlar manusskriving, dei kan sikkert vere ein fin stad å starte.
    Denne og denne. Sida http://www.screenwriting.info skal og vere ganske fin.

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Valdres
    Svar
    82

Standard Noen spørsmål

Ok, har prøvd å lagre filmen i dv avi, men da har alltid filmen blitt alt får stor til å bli brent på dvd.

Og hva slaks brenne prog er best å bruke??
    ilmmaking fucking rocks!

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Standard Noen spørsmål

Du har jo Nero som er freeware.

Encore DVD er også å ambefale, serlig for menylaging osv, men det koster flesk skal jeg si deg.
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Standard Noen spørsmål

Når vart Nero freeware?

Ja, filmen vert altfor stor som DV AVI, men den må konverterast til MPEG2 uansett, og då vert den mykje mindre. Om du har heile Nero-pakka, er det eit program som heiter Vision eller Vision Express, som kan brukast til brenne DVDen. Det finst mange andre alternativ òg. Adobe Encore som Remi nemnte, Sony DVD Architect, TMPGEnc/TMPGEnc DVD Author m.m.

Men kva er problemet med å brenne direkte frå PPro? (Sett bort frå at du ikkje får med menyar i 1.5.) Kva feilmelding kjem opp?

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Valdres
    Svar
    82

Standard Noen spørsmål

Prøvde å brenne igjen nå. Fikk ingen feilmelding. og det gikk når jeg prøvde den på dvd spilleren. Men jeg lurte på om hva slaks instillinger som er best når jeg skal brenne det.

ilmmaking fucking rocks!

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Standard Noen spørsmål

Høg kvalitet, høg bitrate, VBR, 2 Pass vil gje best kvalitet. Hugs å bruke PAL. Om du har ein widescreenfilm, og det ikkje er nokon malar for det med High quality, berre endre litt på ein av malane. Om eg hugser rett er det berre ein slider/spake som du må skyve for å endre frå Low Quality til High Quality.

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Valdres
    Svar
    82

Standard Noen spørsmål

Ok. Takker!
    ilmmaking fucking rocks!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder