Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: NTG-2 pris

Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2006
    Svar
    14

Standard NTG-2 pris

I Norge er den billigste nettprisen på Røde NTG-2 jeg har funnet på 2395,-, mens Foto&;Video har 2850,- som pris. Noen som vet om noen bedre?

For min vanlige musikkutstyrsleverandør i Danmark, KE Eskildsen, kan levere den for ca 1850 inkl norsk moms til meg, og jeg tviler på at jeg kan få den billigere enn det her hjemme....

Så jeg lurer på om jeg bare skal gå for sistnevnte?

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Standard NTG-2 pris

Går utifra det er Procom du sikter til her i Norge, og det er den billigeste jeg har komt over her i Norge og, prisen har vært slik vertfall ett år nå, så tror nok du bare skal ta Danmark om det er innkludert norsk moms, altså 23 % (toll er det ikke på slikt, bare moms)
    Why build one when you can have two at twice the price?

BERGEN

Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2006
    Svar
    14

Standard NTG-2 pris

Sitat Opprinnelig postet av THX
    Går utifra det er Procom du sikter til her i Norge, og det er den billigeste jeg har komt over her i Norge og, prisen har vært slik vertfall ett år nå, så tror nok du bare skal ta Danmark om det er innkludert norsk moms, altså 23 % (toll er det ikke på slikt, bare moms)
    Prisen er inkl norsk moms på 25% ja, det danske firmaet trekker automatisk fra dansk moms ved salg til Norge/Sverige. Jeg har kjøpt en del musikkutstyr der tidligere og har veldig god erfaring, og jeg vil jo spare 5-600 kroner på en NTG-2, noe som er prosentvis ganske mye.

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Standard NTG-2 pris

25 % var det kanskje ja....anyway, go for it
    Why build one when you can have two at twice the price?

BERGEN

Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

Standard NTG-2 pris

Har du tatt kronekursen i betrakning da? mva og fortollgebyr etc kommer jo i tilegg! + frakt?. tror du endrer på ganske samme pris som her i norge. og er det fel på hardware så løøøner det seg å kuinne ha gode rettigheter og kjapt og billig å levere in hardwar'n i retur for service/reparation/byte...

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Standard NTG-2 pris

Du kan sjekka på tabs.no. Kjøpte min NTG1 der for ein fin pris.

E.B.S: Det er ikkje fortollingsgebyr på musikkutstyr, som eg trur ein mikrofon går under.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2006
    Svar
    14

Standard NTG-2 pris

Sitat Opprinnelig postet av Ekksplotsjon Bang Studios
    Har du tatt kronekursen i betrakning da? mva og fortollgebyr etc kommer jo i tilegg! + frakt?. tror du endrer på ganske samme pris som her i norge. og er det fel på hardware så løøøner det seg å kuinne ha gode rettigheter og kjapt og billig å levere in hardwar'n i retur for service/reparation/byte...
    NTG-2 koster eks dansk mva 1276 DKK, pluss et gebyr på 25 kroner = 1301. Det er ca 1430 kroner pluss norsk mva 360 = 1790 kroner. Frakt er inkludert, og fortollingsgebyret ligger på rundt 150 kroner. Med andre ord kommer den på 1950 kroner, ca 500 kroner billigere enn i Norge, med frakt.

Det med "bedre rettigheter" er ikke relevant for meg, da jeg har eget firma og ikke kommer inn under forbrukerkjøpsloven uansett, og dermed er det likegyldig om jeg kjøper i Norge eller Danmark. Og jeg vil påstå at å spare 25% inkl moms og frakt er rimelig greit.

Dessuten er dette en leverandør jeg har handlet mye av før.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •