Viser resultater 1 til 5 av 5
    Cadet 1
    Medlem siden
    Jan 2006
    Svar
    2

Standard nv-gs70 vs nv-gs75...vs nv-gs400

Hei!
    Jeg lurer på hva som hovedsaklig skiller nv-gs70 fra nv-gs75. Jeg skal kjøpe et kamera til å lage kortfilmer, av så høy kvalitet som mulig. Jeg har ca. 10000 til disposisjon, men ser det slik at hvis jeg kjøper et kamera til noe under budskjettet kan jeg spandere på meg en god mikrofon og en vidvinkellinse. Men som sagt vil jeg ha best mulig bildekvalitet og håndterlige og gjerne flere funksjoner. Jeg må definitivt ha dv inn/ut, manuell fokus og hvitbalanse, og mic-inngang. Men dette har alle disse tre kameraene ikke sant? Jeg vil gjerne ha en anbefaling. På meg virker det som om nv-gs400 er det beste kameraet, men med tanke på pris er kanskje ikke forskjellen verdt det?

Jeg tar også gjerne imot råd om alternative muligheter..

turbo
    iddy well, little brother. Viddy well.

Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Jeg kan nok bare garantere for et av alternativene, nv-gs400. Det er et kamera som er veldig bra, etter min mening ihvertfall, og som har de funksjonen du ser etter. Det andre to alternativene dine må nok andre svare for! :wink:

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Standard Re: nv-gs70 vs nv-gs75...vs nv-gs400

Sitat Opprinnelig postet av turbo tattoo
    Jeg lurer på hva som hovedsaklig skiller nv-gs70 fra nv-gs75.
    Utan at eg veit det, vil eg tippe at GS75 er oppfølgjaren til GS70. Er det mogleg å få kjøpt GS70 i det heile? Det har ingen priser i Prisguiden.no...
    Sitat Opprinnelig postet av turbo tattoo
    Jeg må definitivt ha dv inn/ut, manuell fokus og hvitbalanse, og mic-inngang. Men dette har alle disse tre kameraene ikke sant?
    Nei, det er berre NV-GS400 som har DV-inn, og eg trur ikkje GS75 har manuell fokus.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    San Francisco, California
    Svar
    164

i 10-tusen kroners klassen skal du slite skikkelig for å finne et kamera som ikke har manuell hvitbalanse, fokus, mic ingang og dv inn/ut... Sørg også for å kjøpe et 3ccd kamera, men regner med du har tenkt på det

At folk som har afro skal lage kortfilmer, vel; det er en helt annen ting hihi
    quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
    -Hunter S. Thompson

Ensign
    Medlem siden
    Dec 2004
    Svar
    34

Jeg anbefaler NV-GS400.
    Den fyller dine krav untatt pris.

Det kommer en NV-GS500. De kaller det en oppgradering av GS400.
    Det er feil. GS500 mangler flere manuelle funksjoner som GS400 har.
    Sjekk ut:
    www.pana3ccduser.com for mere info.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •