Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 23
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    52

Standard nytt kamera, high speed.

jeg er ganske nybegynner innenfor alt som har med film å gjøre, jeg har panasonic NV-GS 320 , har lyst på et HD kamera, og et kamera med high speed funksjon.
    er dette (casio exilim ex-fh20) et godt valg? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=379029
    ble imponert over hvor god (ikke god, men helt grei) kvaliteten var på 210 fps på dette kameraet.
    det filmer helt opp til 1000 fps, men da VELDIG widescreen, og dårlig kvalitet.
    men jeg elsker å eksprimintere med filming i high speed, og siden kameraet også
    filmer i HD i 30 fps ble jeg fristet til å sllå til.
    i tilleg trenger jeg et brukbart forokamera!

noen som synes det er et dårlig valg, eller burde jeg kjøpe noe annet?
    jeg bruker kameraet mest til filming av trampoline /tricking men også andre ting.

tusen takk!

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    52

Standard Sv: nytt kamera, high speed.

ingen? :'(

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Jeg må bare spørre - hva SKAL du med opptak i 30fps ? Jeg ville ikke slått meg til ro med annet enn 25, 50, evt mer. Men det kommer an på hvilke opptak du tenker å gjøre. Effekter som slag etc. for spesielle klipp? Eller tenker du å gjøre opptak på dette primært?

Jeg kjenner ikke til kameraet, og har aldri hørt om det - men oppløsning vs. framerate har mye å si. I norge kjører vi PAL 720x576 og HD 1280x720.

Commander
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Skedsmo
    Svar
    460