under opptak... nei.
Hei, jeg er ny her...
Jeg driver å filmer skikjøring, og der er det viktig at fimen blir bra i saktefilm, da siden 90% av en ferdig film er i solw-motion. Jeg har et canon XM-2. går det an å få tapen til å gå fortere under opptak, slik at den spiller inn i sakte film??? vet at noen gamle super 8 kamera hadde en slow-mo funksjon det de ble tatt opp i 50 bilder per sek... det var noe slikt jeg tenkte meg...
Tarjei.
under opptak... nei.
ulken. boy wonder....
hei, jeg kan ikkje så mye om Kameraer og sånt, men jeg tipper att i de "proffe" ski \ Extream sport filmene du finner så bruker de spesial lakte kamera til slowmotion
Ps: Jobbet faktisk med eit canon XM-2 på skolen i går, fant ikke noen funksjoner der du kunne fikse Fpsen..
uffay Films
www.youtube.com/duffay[/url]
jaja, det er klart, har ikke buskjett på 1000 000 petakroner, men hva er den enkleste måten å få bra bilde i slow-motion, for å gjøre det litt enklere
jeg liker shake´s slow motion funksjon. Det gir alltid et godt resultat!
hehe jah jeg fatterOpprinnelig postet av tarjho
men kanskje slowmoen blir bra\bedre vist du bruker motion blur på den så det glir litt mer i sammen i plassen får å se det hakke så jævli, har aldrig prøvt dette med slowmo selv så jeg vet ikke helt hva jeg snakker om
uffay Films
www.youtube.com/duffay[/url]
Hei!
Som såkalt "proff" ekstremsport filmfotograf kan jeg avkrefte noen av deres spørsmål.
Vi har i mange år brukt sony's HDV kameraer. I fjor brukte vi Panasonic's HVX200 litt men denne var forferdelig å bruke så gleden var stor når Sony lanserte sitt nye PMW-EX1. Vi har nå 2 av disse og er superfornøyd.
www.skifilm.no
yvind Stokkan, oyvind.stokkan@gmail.com
http://www.oyvindstokkan.no/[/URL]
Bokmerker