Det ser ut til at du har 3.5mm minijack på samtlige koblinger. Aner ikke om det går, men du kunne kanskje anskaffe den en skjøt fra RCA til minijack å koble inn i video input-tingen.
Hei folkens!
Jeg har en liten bærbar DVD spiller liggende. Og jeg lurer på om det er en måte å få brukt den som en monitor? Jeg trenger iallefall en ny kabel med videoUT fra kamera, siden den jeg har ikke passer.
Denne har jeg: (brukes til å koble til TV osv..)
Og disse inngangene har jeg på DVD spiller'n:
Jeg ser det står in/out på inngangene så det må vel være en mulighet? :?
Så, hvilken kabel trenger jeg?
Ivar :roll:
Det ser ut til at du har 3.5mm minijack på samtlige koblinger. Aner ikke om det går, men du kunne kanskje anskaffe den en skjøt fra RCA til minijack å koble inn i video input-tingen.
Fikk du det til?
Finnes det en kabel med minijack i begge ender eller noe liknende som kan løse dette problemet?
Dette er fult mulig. Om du bare skal ha video inn fra kamera så stikker du på europris, kjøper 2x mini-jack til composite/rca og 1 (selges egentlig bare 2 og 2) coposite/rca skøte element. Koster deg ca 70-80 kr tilsammen. Sett sammen alt og du har en mini-jack i begge ender. Du må egentlig prøve deg fram til hvillken kabel som er inn og ut signal.
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Bokmerker