-
Cadet 2
Pablo Escobar the movie
Endelig er den her! Eller ikke..
Her har dere et lite gammelt skoleprosjekt jeg og noen venner av meg lagde back in the days i 16års alderen. Det er et spanskprosjekt, der vi valgte å lage en film om Pablo Escobar. Vi fikk 3 på spansken så vet ikke helt hvor mye mening alt sammen gir, men skal få tekstet den snart.
Dette ble ikke filmet med 3ccd kamera og ingen av oss visste på den tiden hva after effects o.l var, so bear with me. hele filmen er filmet med håndholft kamera, og selv om jeg ser en hel masse feil i den i dag, syntes jeg det er en morsom liten greie å vise frem.
PS. jobber fortsatt med rettigheter til musikk : )
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=eKN75XknPpo[/ame]
-
Commander
Pablo Escobar the movie
Dette skjønte jeg ikke en dritt av.
-
Commander
Pablo Escobar the movie
-
Cadet 2
Pablo Escobar the movie
"Dette skjønte jeg ikke en dritt av."
We got that alot : ) Skal tekste den en dag, har bare ikke vært førstepri.
-
Pablo Escobar the movie
YouTube ville aldri laste ferdig, men filmen din er på spansk og ikke tekstet? Tror det blir litt snevert med tilbakemeldinger da med mindre det er pur actionfilm. Og du burde vel tekste den med det du ville få frem, og ikke det som ble sagt, dere fikk tross alt karakter 3.
-
Cadet 2
Pablo Escobar the movie
Jobber med saken. Skjønner forsåvidt at det kanskje ikke er like spennende for folk som ikke har noe forhold til filmen, som for oss som har laget den, men var morro å finne den igjen after all these years
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker