sykt nice... vekk med det svake dvformatet
om jeg tilfeldigvis skulle få veldig mye penger vil dette bli det første jeg kjøper :P
Nå har det endelig blitt gjort tilgjengelig en del bilder fra den etterlengtede HVX200![]()
Det kommer nok til å tikke inn mer på dvxuser.com snart, men jeg får slenge ut det jeg har funnet så langt her:
http://wilson.pp.fi/mikko/hvx200/
Er det bare meg eller ser det jævlig bra ut?
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
sykt nice... vekk med det svake dvformatet
om jeg tilfeldigvis skulle få veldig mye penger vil dette bli det første jeg kjøper :P
Medier &; Kommunikasjon som jeg gikk på under videregående i Fredrikstad har visstnok gått til innkjøp av HD-kameraer som kom forrige fredag... Om dette var snakk om HVX-200 har jeg enda ikke klart å få svar på, men spennende er utviklingen uansett... MEN: Det vil uansett ta litt tid før HD tar over for DV... Til det er maskinvaren tilgjengelig for svak, eller for dyr, kommer ann på hvordan en ser det..
Angående maskinvare... Hehe, den gamle, råtne pc'en min klarer ikke spille av et 720p klipp engang, uten å hakke.
Indiesnap Matte Box
Rart at bildene var interlaced
yvind Stokkan, oyvind.stokkan@gmail.com
http://www.oyvindstokkan.no/[/URL]
1080i bildene er interlaced, og 720p bildene er progressive.![]()
Indiesnap Matte Box
Er du sikker på at du har den aller nyeste Quicktime spilleren da? For på den første versjonen av QT 7, hakket all HD video.Opprinnelig postet av MiniMan
Og ja, det så jævlig bra ut. Sirka som forventet av DVX's nye storebror :wink:
Indiesnap Matte Box
Bokmerker