Hm, er det vanlig Mini-DV taper eller noe annet?
Dette spørsmålet gjelder butikker i Bergen.
Skal ha noen Panasonic-taper til mitt dvx.
Fått inntrykk av at det bare er Video4 som har slike taper. Neon som vet om andre forretninger i Bergens-området som selger slike taper?
anasonic DVX100BE
Sennheiser ME66
Hm, er det vanlig Mini-DV taper eller noe annet?
elt sorg gir halv sorg - delt glede gir dobbelt glede!
Siden dvx er et mini-dv kamera vil jeg tro det er det han er på jakt etter.
Laks
Ja, mini dv![]()
anasonic DVX100BE
Sennheiser ME66
Det er vel stort sett mer eller mindre pro-forhandlere som forhandler kvalitetstape fra Panasonic. De er også VELDIG mye billigere enn i butikk. Vi får kjøpt Panasonics hvite taper til ca 25-30,- pr stk - mens i butikk må man gjerne betale opp mot 80-120,- pr tape, uavhengig av merke.
Hvordan kommer man i kontakt med disse "pro forhandler`ne" ?Opprinnelig postet av OlaHaldor
Har de nettbutikker?
Noen i Oslo området?
Kjøper selv Panasonic taper fra www.videoutstyr.noHvordan kommer man i kontakt med disse "pro forhandler`ne" ?
Har de nettbutikker?
Noen i Oslo området?
De holder til i Oslo og det gjør også www.video4.no[/quote]
anasonic AG-DVX100AE Sennheiser ME66
Mr. Pink: Why am I Mr. Pink?
Joe: Because you're a faggot, alright?
Men hva er så spessielt med disse Panasonic tapene?
Purple Cow Pictures
Macbook pro 2,4ghz 4gb ram
JVC GY HD111 m/ RedRockMicro M2 - Canon 550D - Nikon D300
Røde NTG-2
Regi & Foto
Bare at det er Panasonic sitt alternativ til Dvcam og Master dv taper fra sony som koster idiotisk mye. I tilegg har dem "tørr" smøring for oss som tar litt vare på kamera og bruker en type taper for å unngå at det samles unødig mye gørr ved å blande forskjellig smøring.Opprinnelig postet av tskippe
Sku likt å vist hvem jeg må kontakte for å kjøpe disse tape`ene til 20-30 kroner, fremfor 70-120 kroner. De oppgitt over ligger et godt stykke over 30 kroner. Den ene oppgir ingen pris på noe.
Virker som dette er forbeholdt dem som jobber i bransjen kanskje...?
Bokmerker