Begge.
Hei,
Skal filme noe greier til et arrangement. Jeg har tilgang på både Panasonic DVX100AE og Sony PD-170. Hvilket bør jeg bruke?
Mvh
Aleksander
Begge.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
eh, ja.. Jeg gidder ikke dra med meg begge til byen for å filme noen ting. Skal jeg bare velge et da?
vel... jeg går utifra at du har testet begge?... egentlig så vet jeg ikke om det er så stor forskjell mellom dem, men du må egentlig bare prøve ut begg to med litt testfilming og se hvem du er mest komfortabel med![]()
Lykke til!
ony vx2100
Deathlense fisheye
Røde videomic
sony vegas 7
Dvx100 gir generelt generelt sett best bilete, men såvidt eg hugsar er PD-170 betre i dårlege lysforhald.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Hvis du har lite erfaring meg begge kameraene, ville jeg satset på DVX. Det er enklere å sette seg inn i enn PD-170. Pluss, du har større og bedre skjerm. Og mulighet for progressive opptak hvis du vil det!
Har testet begge litt, ikke så mye. får gjøre meg kjent med begge godt da og så bare velge et.
vet ikke om bildekvaliteten utgjør så mye forskjell på disse to, men det er i hvertfall ikke noe problem å sette seg inn i sony kameraet, bruker et liknende selv og det tok meg ikke lange stunden før jeg kunne bruke det.
men jeg har jo riktig nok ikke prøvd panasonic kameraet, men tror nok ikke det spiller noen rolle hvem du tar.
hvis du fortsatt er usikker så kan du jo alltids bruke denne metoden: "elle melle"![]()
ony vx2100
Deathlense fisheye
Røde videomic
sony vegas 7
Opprinnelig postet av mr.Jonas
Hvis ingen sier noe imot det så bruker jeg DVX'en da...
Opprinnelig postet av alekstef
Tror nok DVX'n skal klare jobben... Lykke til med filmingen uansett
![]()
ony vx2100
Deathlense fisheye
Røde videomic
sony vegas 7
Bokmerker