Viser resultater 1 til 4 av 4
    Cadet 1
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    2

Standard Problem med hadycam station? eller noe annet?

Hei, er lenge siden jeg har drevet med redigering nå, og jeg prøvde meg for en stund tilbake, men da fik ikke kameraet kontakt med pc gjennom firewire kortet så jeg hadde en mistanke om at det var ødelagt, da det hadde liggi løst på en hylle en stund. Jeg bestilte nytt og igår fikk jeg det... Skulle teste ut i dag tidlig, men samme problemer. når jeg skal importere video står det at jeg må koble til en videoenehet.og strøm+ pci er koblet til firewire kortet..
    Kabelen er også ny, og derfor lurer jeg på om det er handycam stationen min som svikter (forøvrig til sony DCR-HC22E-PAL)? Noen med ideer? og hvor får man i tilfelle kjøpt en nye handycam station?

På forhånd mange takk for svar!

Mvh Vikingen

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    230

er du 100% sikker på at kortet er riktig instalert? hvis ikke, gjør det eller få hjelp. En annen ting jeg lurer på er om pcen optager at kameraet et koblet til når det er koblet til om du skjønner hva jeg mener? Hvis dette ikke skjer bør du fortelle litt mere om systemet dit.
    ww.blender3d.no

Cadet 1
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    2

jada det er riktig innstallert, da jeg har sjekket det på enhetsbehandling.. Og nei, dataen finner ikke kameraet når jeg kobler det til.... Systemet mitt.. bsestår av en nokså kraftig data, med wndows xp homeedition... og for å påpeke det så er det jeg som har innstallert det, om det er noen oppgraderinger som må gjøres for at slikt ska funke!!!!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    230

prøvd å søke etter hardware fra kontrollpanelet når du har kameraet tilkoblet? hvis dataen ikke kan kontakte kameraet etter det foreslår jeg at du spør noen proffe på datating.
    ww.blender3d.no

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •