Ifølge denne siden kan du ha opp til 1 GB RAM. Du kan kjøpe RAM på samme siden, eller du kan kjøpe 2 stk 512MB brikker fra denne siden. Håper det hjalp litt![]()
Hei, noen som kan hjelpe meg å finne RAM til min PC?
Har en IBM ThinkPad T23, modell 2647.
Har tenkt å oppgradere fra 256 mb til 1gb.
Har sjekket rundt men finner ingen som matcher helt....
Er det noen "grense" på hvor mye RAM jeg kan ha?
Hvor er det billigst å kjøpe RAM?
Idè-layout-opptak-redigering-premiere!
Ifølge denne siden kan du ha opp til 1 GB RAM. Du kan kjøpe RAM på samme siden, eller du kan kjøpe 2 stk 512MB brikker fra denne siden. Håper det hjalp litt![]()
Komplett.no har en veldig god veiviser for å finne riktig minne. Den guider deg blant annet frem til minnet alekstef2 har linket til.
Den finner du her: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11209
Finnes det 1GB RAM brikker??
Eller er det like bra å kjøpe 2 512 MB brikker?
Er det smart å har mer RAM en det som det står på diverse sider under kategorien: Maximum Memory??
Er det vanskelig å innstalere/ sette inn RAM, noen som vet om noen tutorialer?
Jeg har som sagt en IBM Think Pad t23, Modell 2647...
Ja, men leste i et dokument at det egentlig ikke er noen grense. Men produsentene skriver opp en maksimum kapasitet. De vil heller at du skal kjøpe ny PC, enn at du skal oppgradere....
Vet ikke om det stemmer helt.....
Takker for svar!!
Det har vært til stor hjelp![]()
Selve 32-bits arkitekturen kan utnytte maks 4 GB minne, det som begrenser kapasiteten på laptopen din er nok at det ikke er plass til mer minne, og at 512 MB er maks-størrelsen på minnebrikkene av den typen du trenger. Det er alltid en grunn til at det står maks kapasitet.
Bokmerker