Jeg er usikker på om det finnes programvare som gjør at man kan lese/skrive på disker som er formatert for Mac - men det burde da være mulig. Finnes verktøy som gjør at man kan lese/skrive til NTFS-disker i OS X i alle fall.
Hei jeg har en mybook 500gb som er formatert til mac. Her ligger alle video råmateriale mitt. Jeg vil gjerne redigere det i avid på windows, men pga forskjellige disk formater går vel ikke dette.
Er det noen andre muligheter?
Jeg er usikker på om det finnes programvare som gjør at man kan lese/skrive på disker som er formatert for Mac - men det burde da være mulig. Finnes verktøy som gjør at man kan lese/skrive til NTFS-disker i OS X i alle fall.
Tror MacDrive kan gjøre dette
Jeg trodde MacDrive var til for å få burger gjennom en liten luke jeg...
Jeg har faktisk opplevd endel problemer med MacDrive både programmet og fastfood kjeden.
Men ang programmet så funket det i en liten stund (par timer) så ble disken borte.. og da gjør man jo en reboot, og da var den formatertdette skjedde gang på gang på flere maskiner. og det var en WD 500gb ext disk
NPS Film &; Video
www.npsfilm.com
*Sony - HVR-V1e - Solgt
*Canon EOS 7D
*SG Pro r3
*Canon FD lenses. 24mm F2.8 - 35mm F2.0 - 50mm F1.2 - 85mm F1.2 - 70-200mm F4 - 300mm F5.6
*RedRock Micro M2 Encore, RedRock MatteBox, FollowFocus, mm.
*RedRock MicroRemote *SOON TO COME*
*MacBook PRO 17" (4GB ram)
*Final Cut Studio 2 &; Adobe Master CS4 *www.youtube.com/npsfilm
Bokmerker