Stilige greier, men blir nok dyr! I tillegg så må man jo ha en Iphone/Ipod touch, så hvis man ikke har det fra før så blir det fort en dyrt!
Blir spennende å se hvor mye den kommer på!
Da har den endelig kommet og vi gleder oss alle
Har fått bekreftet jeg er i Køen av de 100 første *skryte skryte*
Men dette er så kult at man kan ikke læ være å vise. Skal skrive innlegg om enheten så fort jeg får den (tar sikkert 2-3 månder som vanlig for nye produkter hos RRM, men likavel.
her er link til infoside og infovideo.
http://redrockmicro.com/microRemote.html
NPS Film &; Video
www.npsfilm.com
*Sony - HVR-V1e - Solgt
*Canon EOS 7D
*SG Pro r3
*Canon FD lenses. 24mm F2.8 - 35mm F2.0 - 50mm F1.2 - 85mm F1.2 - 70-200mm F4 - 300mm F5.6
*RedRock Micro M2 Encore, RedRock MatteBox, FollowFocus, mm.
*RedRock MicroRemote *SOON TO COME*
*MacBook PRO 17" (4GB ram)
*Final Cut Studio 2 &; Adobe Master CS4 *www.youtube.com/npsfilm
Stilige greier, men blir nok dyr! I tillegg så må man jo ha en Iphone/Ipod touch, så hvis man ikke har det fra før så blir det fort en dyrt!
Blir spennende å se hvor mye den kommer på!
Ville heller ha investert i en Hocus Focus. Mye mer driftssikker og ekstremt robust. Den har vært overkjørt med bil og testet under rimelig kalde og varme forhold. Det er ikke like mye dilldall som Redrock har på sin, og det er jeg glad for. Jeg slipper å være redd for at softwaren plutselig skal klikke, eller at den ikke tåler en drit når det gjelder fysiske støt. Hocus Focus ble brukt blant annet under fotball-VM, og av mange kjente steadicamoperatører. Det er ikke for å sverte RedRock, men produktet deres har alt for mye dill.
Ser poenget ditt. Har tittet på Hocus Pocus før og de har bra produkter.
Nå får vi bare vente å se hva redrock lanserer for pris. Og siden MicroRemote enda ikke har fått noen offesielle tester er det for tidlig å si hvor den ligger i rekka, kanskje den knuser HocusPocus? Det vil kunn tiden vise.
Nå styrer jo ikke iPhonen biten noe av motorer etc, Det er kunn ett visuelt display og info lagring for display, alt av motor control og sånn er firmware i enheten, så den kan fint brukes uten iPhone/iPod touch.
Så bruks messig har den ikke noe mer dill en hocus focus
Har brukt BFD Bartech Wireless Follow Focus med M-One motor og det er også en kjempe enhet, bare litt dyr :P
NPS Film &; Video
www.npsfilm.com
*Sony - HVR-V1e - Solgt
*Canon EOS 7D
*SG Pro r3
*Canon FD lenses. 24mm F2.8 - 35mm F2.0 - 50mm F1.2 - 85mm F1.2 - 70-200mm F4 - 300mm F5.6
Åja. My bad, da burde jeg kanskje gjort litt mer research før jeg sa noe. Likevel, I rest my case. Når jeg skal ut på location eller enheten skal til utleie føler jeg meg mye mer trygg når jeg vet at den er bygd opp av robuste materialer og omhyggelig testet under mange forhold.![]()
Helt enigDerfor ville jeg heller aldri dratt ut med MicroRemoten før jeg har testet den grundig og lest andres tester. Så inntilvidere holder jeg meg til kjente merkevarer til faste lave priser :P
Kommer sikkert til å skryte når jeg får den så får vi se hva en duger til![]()
NPS Film &; Video
www.npsfilm.com
*Sony - HVR-V1e - Solgt
*Canon EOS 7D
*SG Pro r3
Det blir spennende å se i hvert fall! Jeg antar du kommer til å skrive en liten test som du poster her?![]()
Bokmerker