Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 31
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Grimstad
    Svar
    150

Standard Reklamefilm med EX1+Letus (Nummer 2)

yvind Stokkan, oyvind.stokkan@gmail.com
    http://www.oyvindstokkan.no/[/URL]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    293

Veldig bra filmatisk, blir litt sliten av det voldsomt fargekorrigerte bildet i lengden... blir så tøft at det blir alt for tøft.

Synes ideen bak hele greia er ganske kjedelig... det er ikke så mye en reklamefilm som en streit forklaring av hva produktet er. Det er ikke noen idè eller konsept bak, det er heller ikke noe målgruppe fokus f.eks.

Når du lager reklame er det viktig at kunden føler de har et formål med å kjøpe produktet. Man biter over litt vel mye når man bare sier "bilen din kan bli stjålet, derfor trenger du denne".
    Coming soon...

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Grimstad
    Svar
    150

Ikke noen målgruppe?

Rear Admiral (Ambassador) alekstef2 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,294

Dette synes jeg var en ganske så grei reklame! Bra utført. Det eneste jeg kan huske å ha lagt merke til var at du var litt treig på fokusen iblant. Det trekker litt ned. Alt i alt, en bra jobb.

Og forresten; det heter dessverre. Med to S'er!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    293

Joda, jeg vet faktisk ganske godt hva jeg prater om, men det er uvesentlig. Fortell så hvem du har fokusert på?
    Coming soon...

Commodore
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    854

Målgrupper for slike tracking systemer er i prinsippet alle som eier biler og båter, uansett alder, kjønn, bosted. Det er i noen tilfeller ett krav fra visse forsikringselskaper, samt at det i mange tilfeller vil gi lavere pris på forsikring og at det vil ha en stor preventiv virkning å opplyse om at bilen i de fleste tilfeller kan finnes igjen.
    Med andre ord man har i utgangspunktet en ganske stor målgruppe for slikt, før man begynner å skille ut de som har noe å hente forsikringsmessig på slikt som vil være de mest aktuelle kundene.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    293

Det er et begrep som går noe sånn som det her: "Prøver man å nå alle, når man ingen".

Det finnes ingen som lager reklame rettet mot: "alle som eier en bil" "alle som spiser mat" "alle som dusjer" "alle som sover" osv...

Måten man reklamerer når man snakker med en 60 år gammel mann med splitter ny BMW er ikke den samme som man snakker med en kvinner på 30 som eier en Fiat Punto. Dette er jo det aller mest elementære når man snakker om reklame og markedsføring.

Jeg ville prøvd å identifisere hvem hovedkjøper er, eller eventuelt ønsket hovedkjøper. Så kan man rette seg mye mer mot de.
    Coming soon...

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Grimstad
    Svar
    150

Har alle en Pathfinder? Går alle med skjorte på jobb? Har alle kontor ved sjøen?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    293

Så målgruppen din er da menn tidlig i 30 åra som har kontor ved sjøen, går i skjorte og kjører Pathfinder?

Jeg mener du er ute å vingler om det er argumentet ditt.

Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt, og beklager på det aller ytterste at jeg delte min mening om en reklamefilm du har lagt ut på et offentlig forum.

Den er jo selvsagt perfekt, du og!
    Coming soon...

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Asker
    Svar
    186

Synes reklamen rent filmatisk sett var nydelig! "Historien" var kanskje litt kjedelig, men den viser jo akkurat det den trenger, uten masse overflødig effekter ol.

Jeg har lyst til å kjøpe produktet etter å ha sett denne reklamen - fordi jeg fikk se hvor effektivt det var, på en effektiv måte.

En meget velfungerende reklame med andre ord!
    elt sorg gir halv sorg - delt glede gir dobbelt glede!

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •