Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    149

Standard S-video eller bnc splitter og forsterker

heyhopp. noen her som sitter på en s-video eller bnc splitter som splitter opp et signal til flere ut og forsterker signalet i samme slengen?

de eneste splitterene jeg har funnet, forsterker ikke signalet.
    trenger denne i 1 dag, dvs i morgen (lørdag).

Commander Andyax sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Svar
    300

Har du noe bilde av denne splitteren?

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Dersom du skal ha en sak som splitter OG forsterker signalet tror jeg du må ut med en helt utrolig mengde med penger.

Bare for å ta et eksempel; èn slik BNC-BNC-skjøt eller BNC-RCA-plugg koster rundt 90,- +mva... Det blir fort en del penger når man har masse kabler og dippedutter som skal skjøtes, kobles og brukes. Bare sånn at du er advart om det.

Hva en T-splitter ligger på vet jeg ikke, men sikkert rundt 120-200,- +mva + enhet.

BNC har som regel et veldig svakt signal fra før, og kan brukes i maksimalt ca. 70-100m uten særlige problemer. Splitter du dette signalet i tillegg blir det jo sirkus...

Her på huset bruker vi en For.A-boks som gir oss en quad på monitor ved flerkamerajobber, den har loop through - altså BNC-inn-> For.A-boks -> BNC-ut-> neste enhet i kjeden.

Men om denne forsterker eller ikke tørr jeg ikke spekulere i, eller splitter ikke.

En slik For.A-enhet ligger på rundt 16.000 +mva

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    149

http://www.vpi.us/vsplt-sv-8.html

der er et fint eksempel på en slik jeg er ute etter.

1 input og 8 outputs.

foremålet jeg trenger den til, er for å kjøre ett bilde på multiple prosjektorer. i dette tilfellet 5.

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    149

Sitat Opprinnelig postet av OlaHaldor
    Dersom du skal ha en sak som splitter OG forsterker signalet tror jeg du må ut med en helt utrolig mengde med penger.

Bare for å ta et eksempel; èn slik BNC-BNC-skjøt eller BNC-RCA-plugg koster rundt 90,- +mva...
    http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok=2005128.htm

neida. en bnc - composite overgang ligger ikke på mer enn 30 spenn stk. 10 om du kjøper fler...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •