for å komme med min mening så bør du enten kjøpe flip- saken, eller en skjerm du kan ha oppå kamera.
Personlig bruker jeg skjerm, og det har tatt alt til nye høyder. Ikke for å bryte ned motivasjonen din, men det er et pent lite helvete å filme når lcd-skjermen viser bilde opp ned, og hvis du jukser til og
prøver å flippe det, så kommer det speilvendt, noe som gjør det driiiiit vanskelig å filme.
Mulig tommetass er flinkere enn meg og har vendt seg til det, men når jeg kjøpte skjerm så ble alt vanvittig mye bedre, enklere og det gjør ting mer effektivt, nå kan du på location diskutere med artisten din, hvis du f.eks spiller inn musikkvideo, hva som funker og hva som ikke funker.
kjøp skjerm.
jeg har versjonen før SGblade, SGpro r3, men det ser ikke ut til at prisen har forandret seg nevneverdig. brukte et sted mellom 7 og 8 tusen.
I tillegg anbefaler jeg steeeerkt at du kjøper enten en flip-modul eller en skjerm.
også må du skaffe deg linse.
det er ikke noe billige saker for å få det til å funke optimalt det her ass, men men. Det er verdt det.
Bokmerker