Viser resultater 1 til 5 av 5
    Commander
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Hønefoss
    Svar
    432

Standard Sgpro bittelitt spørsmål

aften.

Har bestilt SGpro og gleder meg som et barn men lurer på to ting: dere som allerede har kjøpt den, hvor lang tid tar det fra bestillingen var sendt til dere fikk den? Stod på sida deres at den skal bli shipped 1 oktober, hvor lang tid kan jeg regne med derfra til jeg har fått den på døra?

En ting til: er det en morsom måte å jukse til flipping av bildet på kameraet uten at man trenger monitor? skal kjøpe det også etterhvert, men tar litt tid å spare, SG- svidde av en del peeeng.

kos dere 8)

Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Madla, stavanger
    Svar
    433

Standard Sv: Sgpro bittelitt spørsmål

Gratulerer! Hvor mye kosta det tilsammen?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Svar
    173

Gratulerer, du har mye å se fram til! Den er helt herlig. Tar bare noen få dager Kjøpte du follow focus også? Den mp jeg snart få kjøpt meg:P

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

Sitat Opprinnelig postet av Fredo Vis post
    ...En ting til: er det en morsom måte å jukse til flipping av bildet på kameraet uten at man trenger monitor? skal kjøpe det også etterhvert, men tar litt tid å spare, SG- svidde av en del peeeng.
    Hva slags kamera har du?
    Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi

Commander
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Hønefoss
    Svar
    432

Takk takk ;D

Det kostet 7000kr tilsammen, da med en step-up ring som måtte bestilles for seg selv fra USA.

Har ikke bestilt followfocus ennå, venter til jeg forstår hvor vanskelig det er å stille fokus direkte på linsen. Er det virkelig et must? synes den lille enkle delen for 2000 med frakt er drøyt.

Har et Sony PD-170

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •