Jesus. Info er noe dritt?
Skal du lage ditt eget togsystem fordi NSB suger møkk? Skal du bygge modelltog? Dolly?
er det noen som vet noen som vet hvor de selger skinner? Var innom noen norske websider som solgte det og masse annet utstyr men har glemt adressen!!
Jesus. Info er noe dritt?
Skal du lage ditt eget togsystem fordi NSB suger møkk? Skal du bygge modelltog? Dolly?
Laks
Stian hva TROR du han mener?!
Sjekk ut fotovideo.no eller noe...
Jeg skjønte selvsagt hva han mente.Opprinnelig postet av Taabbs
Men jeg svarte like seriøst som han spurte.
Laks
Måte på da Stian. FILM.. forum.. skinner.. film.. :roll:
Det billigste ferdigsystemet jeg har sett, er det libec som har.
Ta kontakt med VideoUtstyr eller Video4 og spør på pris.
Jeg skrev dolly til slutt, gjorde jeg ikke?Opprinnelig postet av OlaHaldor
Jeg ville bare sette fingeren min på at det kan være lurt å detaljere seg litt rikere. Og kanskje være en smule mer seriøs.
Men før vi går off-topic her.
BACK to topic.
Laks
Skinner er det dolly'en kjører på. Dolly er det man kjører på skinnene.
Losmandy Flex Trak
Indie-Dolly
Aner ikke om noen selger dette i Norge, i så fall vil det sannsynligvis bare være mye dyrere.
Eller du kan evt. leie skinner og dolly
Hvor er du fra?
Skinner og dolly er et herk å jobbe med. Må drasse det rundt. Tar mye plass.
For å være litt mer on-topic. Selger de noe sånt på www.video4.no?
Enig med deg Stian. Når man først lager en ny topic, så får man gjøre det ordentlig! Har ikke akkurat veldig lyst til å hjelpe så mye til, når trådstarter skriver såpass rotete og sløvt.
Sjekk ut http://www.youtube.com/Andyax
Det går jo ikke an å ikke skjønne hva han mener. I så fall er dere inkompetente vanskelige fjortisser med så lav IQ at sammenhengslogikk ikke eksisterer. Han spør om skinner under "Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr" på et filmforum. Da spør han saktens ikke om radikale behavioristiske syn på læring i følge B.F. Skinner. Men de sene tenårene er tross alt den andre trassalderen, så det er ikke annet å forvente.Opprinnelig postet av Andyax
Bokmerker