Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 13 av 13

Tråd: Skinner?

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard Skinner?

Sitat Opprinnelig postet av Andyax
    Har ikke akkurat veldig lyst til å hjelpe så mye til, når trådstarter skriver såpass rotete og sløvt.
    Meget godt du ikke blir lærer. Men spørsmålet er om det blir noe bedre med Wang...

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard Skinner?

Andyax: de selger kit med skinnegang og dolly - som kan bygges på med rette og buede skinner. De var utstilt på LLB i år - og jeg er mildt sagt imponert over hvor glatt det gikk. Lette var de òg. Mange som lager skinner selv, tar stålrør på omkring 2-3 meter og lager dem sammenleggbare. Alt i stål - må nesten vær to mann for å bære ett segment skinnegang.. Helt forferdelig..

Ta kontakt med Video4 - de har dem vet jeg. Husker dog ikke prisen. Ligger tett oppunder 10.000,- om ikke mer for det kitet du må ha for å komme i gang.

Commander Andyax sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Svar
    300

Standard Skinner?

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    Sitat Opprinnelig postet av Andyax
    Enig med deg Stian. Når man først lager en ny topic, så får man gjøre det ordentlig! Har ikke akkurat veldig lyst til å hjelpe så mye til, når trådstarter skriver såpass rotete og sløvt.
    Det går jo ikke an å ikke skjønne hva han mener. I så fall er dere inkompetente vanskelige fjortisser med så lav IQ at sammenhengslogikk ikke eksisterer. Han spør om skinner under "Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr" på et filmforum. Da spør han saktens ikke om radikale behavioristiske syn på læring i følge B.F. Skinner. Men de sene tenårene er tross alt den andre trassalderen, så det er ikke annet å forvente.
    Se på topicen Wang. "Skinner?". Ja selvfølgelig skjønner jeg hva slags skinner han mener, men vi må da ha litt orden her. Med orden blir det også lettere å søke etter emner på forumet. Topicen burde beskrive mer hva han lurer på. F.eks "Nettside som selger skinner?". Skjønner ikke hvordan du ikke kan være enig i det.

Jeg mener ikke at jeg ikke ville ha hjulpet fyren, men jeg syntes folk må legge mer arbeid i innleggene sine. Særlig når man startet en ny topic. [/i]

Det er også lettere å få svar hvis man gir mer info.

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •