Ingen problemer å gå fra en skjerm til en annen, med høyere oppløsning enn den forrige. Kjør på!
Forøvrig har Komplett.no en 24" Eizo til 3.000,- om dagen.. Jeg klaska til på den tidligere i uka - storfornøyd!
Hei, jeg har en 19" pc skjerm med res. på 1280x1024. Jeg synes det er på tide å bytte ut denne med en widescreenskjerm 22" 1680x1050.
Lurer på om dette går bra, å gå fra en mindre resolution til en større?
Skjermkortet mitt er vel et noe eldre NVIDIA GeForce 6600 som jeg tror skal ta 1600x1200, men når jeg går inn på skjerminnstillingene så får jeg ikke slideren høyere enn 1280x1024 skal de være slik??
Ingen problemer å gå fra en skjerm til en annen, med høyere oppløsning enn den forrige. Kjør på!
Forøvrig har Komplett.no en 24" Eizo til 3.000,- om dagen.. Jeg klaska til på den tidligere i uka - storfornøyd!
Jess! Herlig, da gjør jeg nok det![]()
24'' Benq på komplett til under 3000. 1200x1920. Har den og er kjempefornøyd. Utrolig fint bilde og utrolig fin skjerm!
Løp og kjøp!
Kontakt meg for leie av kran, dolly, steadicam, kamerarig og annet!
Et lite tilleggsspørsmål... Hva er å foretrekke vga eller dvi evnt. hdmi??
DVI!
DVI eller HDMI er egentlig det samme, du kan få kjøpt overganger som går til begge "formatene". Jeg personlig har HDMI utfra laptopen til en 1680x1050 skjerm med DVI med en overgang. Men det praktiske med HDMI at jeg kan koble til HD-tvskjerm og få 1920x1080 med lyd. Tror det skal være bra til en laptop til bare 12.000 kr :wink:
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
takker
Bokmerker