En LITEN mygg + sender på personen med skjult kamera, evnt bruke kamera ett stykke unna som opptaker.
Hei=)
Noen venner av meg og meg selv skal lage et lite "skjult kamera program"
å jeg lurte på hovrdan de proffe får så god lyd på klippene sine. med tanke på at kamera skal være et stykke unna. hva slags mikro bruker de..
jeg har tenk på sånn trådløs sender. men hvordan funker det?
Takker
En LITEN mygg + sender på personen med skjult kamera, evnt bruke kamera ett stykke unna som opptaker.
ingen som vet noe enda? hvordan det funker hadde vært greit å få vite=)
ja? skjønnte det. men hvordan funker det? og hvor kjøpe?
Hvordan det funker? Personen som skal kødde med noen, eller hva det nå er han skal gjøre på skjult kamera, fester en liten mygg under klærne, og har en trådløs mikrofonsender i lommen. Mottakeren sitter på kameraet. Jeg anbefaler Sennheiser EW100ENG G2, eier dette selv, og myggene er nokså små, samtidig som det er god lydkvalitet og lang nok rekkevidde. Jeg kjøpte mitt sett brukt på DVXuser.com.
[url=http://www.prisguide.no/product.php?product_id=91561]Her har du det eksakt samme produktet som jeg har. Det var jo svindyrt i Norge da, jeg gav i underkant av 3000 for det brukt, men men. Hvis du bare er interessert i bodypackene (altså sender og mottaker, og ikke den plug-on senderen), så er vel denne best for deg.
Bokmerker