vell... sr11 er jo ikke i produksjon legre... + at den koster litt... skriv litt mere om hva budsjettet ditt er osv... anbefaler at du kjøper en ekstra mic i tillegg. det er et stort+
Hei
Jeg har tenkt til å kjøpe et nytt videokamera for filming men har ikke lyst til å betale et last med penger, så jeg lurte på om Sony Hdr Sr11 er noe å anbefale.
vell... sr11 er jo ikke i produksjon legre... + at den koster litt... skriv litt mere om hva budsjettet ditt er osv... anbefaler at du kjøper en ekstra mic i tillegg. det er et stort+
Har ikke så lyst til å gå så mye over 10000
Hei
Jeg har dette kameraet selv så jeg kanskje gi deg noen hint, men jeg må vite hva type filming du har tenkt å drive med, asså sport eller kortfilmer og slik du ser her.
+ du må kanskje gå etter neste generasjon, fordi som fanzypants sier så er den ikke i produksjon lenger
Hva er den neste generasjonen til den typen? Lager kortfilmer.
sony har en ny serie med hardiskkameraer som heter XR(200/500/520)VE-serie (se sony.no)
men kansje Canon sin HV(30)-serie kan være noe.
EDIT: du kan få SR11 på globalmediapro og kansje på en norsk side hvis du leter(ny)
Sist endret av fanzypantz; 4th November 2009 kl 19:55
Så litt på Sony Hdr-xr520ve og syntes det så ganske bra ut.
sjekk kvalitet på youtube OSV... du får ikke akkurat samme men en clue
EDIT: YouTube - TEST CAM SONY HDR-XR520VE
Sist endret av fanzypantz; 4th November 2009 kl 20:13
Da hadde jeg heller kjøpt Canon hf s10.
http://prisguide.hardware.no/produkt/105491&view=images
Det har gått ned kraftig i pris de siste par månedene. Det kostet tidligere 12-13000, men er nede i under 9000 nå. Dette er AVCHD format, og har ligget i øvre segmentet av konsumkameraer.
Jeg ser ikke at det står noe sted, men er det full gd på det kameraet.
EDIT: Bare glem det
Sist endret av martin009400; 5th November 2009 kl 21:24
Bokmerker