Viser resultater 1 til 8 av 8
    Cadet 2
    Medlem siden
    Feb 2007
    Svar
    4

Standard Spørsmål rundt Hjelmkamera

Har lenge leita rundt etter nytt kamera, og har vel bestemt meg for eit av panasonic sine 3ccd kamera. Men så vil eg også ha hjelmkamera med tanke på at det nok vert ein del filming på ski og sykkel..

Det som då er litt kjipt er at det virkar som at 3ccd kamera til panasonic ikkje støttar desse hjelmkamera. Står her http://www.veilederen.no/hjelmkamera/ at "Linsen kan kobles til alle videokameraer (eller andre opptaksenheter) med A/V-inngang, som heretter kan ligge trygt i sekken." Vil Dette da sei at A/V ut ikkje kan brukast som A/V inn? (er ikkje flink på dette)

Og om dette skal stemme er det noken som har tips til andre kamera som kan vere kompatible med hjelmkamera? Eller andre løysingar på at eg gjerne vil ha både eit kamera og eit hjelmkamera
    joho

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Det stemmer. Dvs. Hvis ikke annet er oppgitt - at det har A/V inn/ut vil det kun være en ènveiskommunikasjon.

Cadet 2
    Medlem siden
    Feb 2007
    Svar
    4

okay.

Må ein da opp i prisklasse for å få A/V inn? Eller er det mulig å få "andre opptaksenheter"?
    joho

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Sjølv om Panasonic ikkje har AV-inn på nokon av sine kamera, so tyder ikkje det at ein må opp i pris. No veit eg ikkje om det framleis er mogeleg å få tak i, men Sony DCR-HC96 har AV-inn, og det låg iallfall på rundt 6000kr i pris.

Cadet 2
    Medlem siden
    Feb 2007
    Svar
    4

okay, takk for informasjon og tips

Ser ut til at eg lyt leite rundt etter andre alternativ. Om nokon har noken andre tips er det berre å kome med dei
    joho

Cadet 4
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    15

sjekk ut hjelmkamera.no
    our mama, is so ugly, that she couldn`t even turn on the radio!!!!

Crew &; boss @
    - Ødegård productions
    - Viol entertainment. (Viol Ent.)

Lieutenant
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    foran pc'n :P
    Svar
    95

veilederen.no/hjelmkamera og hjelmkamera.no er det samme :wink:

Cadet 2
    Medlem siden
    Feb 2007
    Svar
    4

Ja etter ein del leiting har eg funne ut, som du sa incanus, at DCR-HC96 er eit ok alternativ.

Problemet er at eg ikkje finne dette kameraet nokon andre plassar enn på pixmanina.. Men eg finn derimot kameraet DCR-HC96E nesten overalt.

Problemet er at dei fleste skriv alt for lite info om produkta, så finn ikkje ut om dette kameraet har A/V inngang. Nokon som veit noko om dette?
    joho

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •