Virka som nokså like priser som hjemme. Tviler på det er særlig å spare egentlig, men strikkeluer er billige. Og pølser for 1,- kr.
Hei, skal kanskje på en ukes ferie til Polen i sommerferien. Kan jeg spare penger ved å kjøpe diverse utstyr som stillbildekamera, mikrofon osv. der? Eller er det ca samme prisen?
www.kumlokk.no
Film- og videoproduksjon
Virka som nokså like priser som hjemme. Tviler på det er særlig å spare egentlig, men strikkeluer er billige. Og pølser for 1,- kr.
Viss du kjøper masse mat/snop, hvor du tjener veldig mye. Så kan du bruke dette overskuddet i regnskapet ditt til å kjøpe div. utstyr i Norge.
Lenge leve Polske priser!
Forresten; Ta med febertabelleter! Jeg ble syk 2 dager etter avreise(klassetur). Og litt over 3 uker etter på var jeg frisk! YEY.
De polske prisene gikk vel til helvete etter at de ble medlem av EU. Samme gjelder Grand Canaria, etter at de tok i bruk Euroen. Alle land blir dyrere på sikt og alle forskjeller vil jevne seg ut. Tror det heter globalisering? Er vel foreløpig kun Singapore som er billig når det gjelder elektronikk på tross av at det er et rikt land. Problemet med ekstremt fattige land er at de ikke har råd til de tekniske dippeduttene vi vil ha, så det blir plutselig dyrere enn i hjemlandet. Feks i Thailand er Diesel tøy dyrere enn det er i Norge.
Tja... USA? Eller skal det regnes som uland nå?Opprinnelig postet av dahlskebank
Isåfall må det være USA-produsert elektronikk. De eneste som selger det billigere i USA enn i Singapore er scammere. Jeg har enda igjen å finne Asiatisk elektronikk billigere i USA.
Bokmerker