Etter hva jeg har hørt, så er en AMD Athlon XP 3500+ lik Intel 3,5 ghz.
Men når du har AMD Athlon 64 3500+ er det lik Intel 3,9 ghz.
Hei.
Noen steder står det at data'n har f.eks: Intel Pentium 4 3,6 ghz, mens andre har Amd Athlon 64 3500+.. Hva er forskjellen?? (dette er eks)
Mange ghz vil det si å ha 64 3500+??? 3,5ghz??
Ska kjøpe meg en ny data og trenger å vite det snart.
Går bachelor i flerkameraproduksjon-teknikk, Høgskolen i Lillehammer.
Hjemmeside: http://ostbymedia.no/
Etter hva jeg har hørt, så er en AMD Athlon XP 3500+ lik Intel 3,5 ghz.
Men når du har AMD Athlon 64 3500+ er det lik Intel 3,9 ghz.
ww.ustedalen.com
Etter hva jeg har hørt skal AMD yte mer ghz for spilling, og intel skal visst være bedre for redigering, og varer lenger. Er ikke sikker på det siste da...
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
hvordan kan du si at den yter mer for akkurat spilling?
intel er litt mer eksklusivt "på samme måte" som sony eller b&;o
du kan jo lese litt om de forskjellige prosessorene her prosessorer - hw.no
(faktisk veldig interressant lesestoff)
En AMD er bedre til spilling, se på det slik: En AMD prossesor er en veldig hurtig prossesor og det kommer godt med til spillingen "den er på hugget". Som en diesel og bensin motor, en bensin motor har kraften med en gang du presser på gassen, mens dieselen er litt treigere. (Var kanskje et litt ekstremt eksempel, men håper du skjønner hva jeg mener.)
Jeg vil ikke si at AMD er bedre, selv har jeg dual(2) 3.6GHz Intel P4 Xeon som jeg er meget fornøyd med (Kjekt å ha en jobb som støtter pc utgiftene dine) hehe![]()
leip politiker til Seagal - "You can't take that to the bank".
Steven seagal - I'll take you to the bank, the blood-bank.
Verdensbeste filmreplikk, eller hva?
Jeg vet ikke hvordan de nye prossesorene er, men de gamle (minst 3-4 år siden) pleide Pentium å holde lenger enn AMD. AMD er raskere, men blir fort sliten etter et par år. Skal du ha pcen for et par år, er det ikke noe problem
Men jeg er "out-of-date" når det gjelder data. Mistet interesse for lenge siden, hehe...
Skal du kjøpe pc utstyr er nå den rette tiden, spesielt viss du tenker skjermkort. Den nye Geforce 7800 serien er kommet, det vil med andre ord si at 6800 faller i pris. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306983&;cks=PLS dette skjermkortet har sunket 2000kr på 2mnd, ekstremt!!! Ultra versionen har også sunket ekstremt og dette er jo et av de beste skjermkorte på markedet.
Grip sjansen!!!!!!!
leip politiker til Seagal - "You can't take that to the bank".
Steven seagal - I'll take you to the bank, the blood-bank.
Verdensbeste filmreplikk, eller hva?
Bokmerker