Min spraker også etter at jeg stumpa en sigarett på den.
Har kjøpt et NTG-2 for en liten stund siden, og har nå nettopp funnet ut at det spraket veldig når jeg spilte inn en Youtube-video. Jeg bruker en ledning som fungerer som overgang fra XLR til minijack inn i kameraet som er et NV-GS120.
Noen andre som har hatt dette problemet?
Min spraker også etter at jeg stumpa en sigarett på den.
Lyden høres ut som at den går over den terskelen for når lyden tas opp klart, som om lyden er for høy, men lyden er ikke noe annerledes enn sånn den vanligvis er.
Kanskje du har stilt inn mottaket til 'line', eller at du manuelt har stilt signalet for høyt inn i kamera.
Selve lyden fra kameraet var ikke noe høyere enn den pleier å være, det virker mer som at mikrofonen tar opp dårligere.
Det kan hende at kjerna i leidningen er øydelagd eit sted. Det er litt vanskelig å finne ut kor det er utan å maltraktere leidningen, så eg foreslår du prøvar ein annan leidning og rapporterar tilbake til oss.
Lukke til![]()
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Hvordan står det til med batteriene? Sånn for sløvhetens skyld....
Har ikke brukt den så mye at batteriene har blitt brukt opp. Uansett så tror jeg det er høyttaleren, noe har skjedd med senterhøyttaleren som gjør at denne sprakingen over alt. Tror ikke jeg har sprengt den siden jeg aldri tar den over SNRen, men jeg har garanti på de. Takk for hjelpen, hvis det viser seg at det er problemer med mikrofonen også etter jeg får fikset høyttalerne så får jeg bumpe tråden.
Bokmerker