Hmm, hva hvis du bruker steadie cam?
Hei.
Er på utkikk etter et nytt stativ til mitt Canon XH A1. Bruker kameraet omtrent bare til skifilming. Har sett litt på denne pakken, men er redd stativet blir litt stort med tanke på at jeg skal ha det med meg rundt omkring i bakken.
Hvis noen har et stativ og annbefale meg som fungerer godt sammen med kameraet mitt, så hadde jeg satt pris på det!![]()
Hmm, hva hvis du bruker steadie cam?
Nei, det trengs ikke nå. Trenger et ordentlig stativ. Har et annet kamera med fisheye som tar seg av followcams, og det fungerer utmerket uten steady cam.
Viktig at det er carbon stativ syntes jeg. Man trenger noe lett som man kan ha med i bakken. Likte de kamera utstyret godt. Har det kamera hodet og det fungerer veldig bra. Men er ganske tungt!
Synes egentlig ikke det funker så bra med et alt for lett stativ til et slikt kamera. Da holder ikke stativet seg rolig, og begyner og vippe og slikt.
Carbon stativer er absolutt ikke for lette. Har carbon stativ selv som vi bruker under snowboard produksjon. En tungt kamera hode gir vekt og balanse. Vil du heller ha et tungt og stabilt stativ eller et "lett" og stabilt. Ville valgt carbon med et godt kamerahode.
Sjekket ut noen stativer hos B&;H Photo Video, og fant dette stativet. Noen som har erfaring med stativer fra Libec?
Brukte et libec et par ganger for en stund siden, og fikk et godt inntrykk.
Libec er kjent for å lage kvalitetsstativer, så jeg tror det er et godt kjøp.
anasonic AG-DVX100AE Sennheiser ME66
Mr. Pink: Why am I Mr. Pink?
Joe: Because you're a faggot, alright?
Filme ute i kulda og sikkelig stativ? Sacthler....enkelt og greit, men dessverre dyrt. Problemet med libec, manfrotto og rimlige vinten stativer er at hodene blir veldig trege når det er kaldt.
Noe slikt som dette da eller? Er egentlig en del dyrere en hva jeg har penger til akkurat nå, men skal tenke på det..
Bokmerker