Tegnebrett er jo til å tegne med
Ville tro det var ekstermt tungvindt å redigere film med det, men funker fett til tegne med hvis du kan tegne.
Hei,
Begynner og slite med noe med musearm, grunnet mye redigering.
Har hørt at tegnebrett vil hjelpe mot dette, og at det er godt å bruke til redigering?
Kan dere komme med noen andbefalninger?
Takk
Kristian
Tegnebrett er jo til å tegne med
Ville tro det var ekstermt tungvindt å redigere film med det, men funker fett til tegne med hvis du kan tegne.
Tegnebrett fungerer veldig bra til redigering, color grade, after effects osv. @olahaldor på forumet, bruker dette til det meste han gjør.
Håper på gode andbefalninger til hvilket jeg skal investere i.![]()
Hei,
Startet for litt siden en tråd hvor jeg lurte på akkurat det samme. Tablet til filmredigering? - Norsk Amatørfilmforum
Fikk en del bra anbefalinger av Ola der, så check it out.
Har btw enda ikke kjøpt selv, men vurderer sterkt å gjøre det snart (har litt lite penger for tiden).
Lykke til!
Takk for tips @frig2, men ser ikke ut som du fikk noe annet forslag enn bamboo.
Jeg kan betale rundt 3000,-. Noen tips?![]()
Jeg vet ærlig talt ikke helt jeg. Personlig er jeg rimelig sikker på at jeg kommer til å kjøpe Bamboo. Den er både billig og har hørt mye bra om den. Neste blir vel opp mot Intous og Cintiq, men da blir jo sikkert prisen også en del høyere. Har ikke sjekket hvor mye høyere da. Finns sikkert mange andre bra merker, men jeg har ikke undersøkt akkurat det så mye nærmere.
Kanskje noen andre har tips til andre merker?![]()
Bokmerker