Viser resultater 1 til 2 av 2
    Captain datselguf2 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Sola
    Svar
    659

Standard Trenger hjelp til Oppgave

Jeg har et nytt og kansje et bedre Proskjet enn Videopoemet mitt..
    Men jeg har litt lite fantasi for tiden og kansje dere kan hjelpe meg med å komme opp med en bra historie til en Kortfilm som skal vare i 1 min

Oppgave:
    __________________________________________________ __________
    #1 Synopsis: A telephone rings. A person answers. They get some news. They react.
    __
    #2 Synopsis: A person arrives in a new town. They have an address on a piece of paper. They arrive at the address and knock on the door. The door opens?
    __
    #3 Synopsis: A person gets on a bus. They see someone they know. They sit down next to them. What is the relationship? The communication begins.
    __________________________________________________ _____________

Håper noen har en god idè! takk for alle eventuelle svar :wink:
    VR-V1E HDV
    HDVlight
    Røde NTG2 (Boom og Dead cat)

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2007
    Svar
    153

Standard Trenger hjelp til Oppgave

hehe... du er en liten luring... Dette er andre gang jeg ser du ber om "hjelp" til noe skolerelatert.

Men ok, hvorfor bare begrense seg til en av oppgavene?

En person kommer inn på en buss, han treffer noen han kjenner. Kjenningen spør hvor han skal: Personen svarer at han/hun skal flytte til en ny by. Bussen stopper etter montage av kjøring. Personen går av bussen og tar fram papirlappen og finner veien. Han banker på døren. Den åpner seg... Blir skeptisk og ringer nummeret (som også står på lappen). Person som tar telefonen er eiendomsmegler og blir sjokkert da han får beskjed om at døren står åpen...
    :lol:

S.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •