Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 19
    Lieutenant
    Medlem siden
    Feb 2008
    Svar
    89

Standard Trenger kameramann til storproduksjon

Vi har fått pengestøtte til filmatisering av Fanitulen på Lillehammer, i perioden Juli/August.

Budsjettet er på litt over 100 000 kr, men det er ingen som blir lønnet. Et av premissene for at vi fikk pengestøtte var at alle måtte jobbe frivillig.

Jeg ønsker at det blir en tokameraproduksjon, og trenger derfor en ekstra kameramann. Denne kameramannen bør helst være i besittelse av HVX, SGpro (eller et annet adapter) og en Firestore (eller annen DvcPro HD-opptaksmulighet). Linser (Canon FD 50/85mm 1.2) har vi til to kameraer.

Vi ordner med mat, reisekostnader og opphold.

Så hvis du er i besittelse av det nevnte utstyret, og har lyst til å jobbe et par dager på en kul filmproduksjon, satt til midten av 1800tallet, så ta kontakt på sondre.selson@live.no

Post gjerne komentarer i tråden også.
    Kontakt meg for leie av kran, dolly, steadicam, kamerarig og annet!

Rear Admiral (Ambassador) alekstef2 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,294

Når sånn ca er det? Er ikke i besittelse av noe sånt utstyr da... Men.. Hadde vært interessant fordi om. Så hvis du ikke finner noen, men likevel får tak i utstyr så gi meg en lyd.

Lieutenant
    Medlem siden
    Feb 2008
    Svar
    89

Det er som sagt i perioden Juli/August. Mest i August. Første innspillingsdag er i studio på den Norske Filmskolen, og er helt i slutten av Juli. Der er det ikke veldig viktig med to kameraer. Det er i August at vi trenger to kameraer.

Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,294

Ok. Jeg er nå så vidt jeg vet ledig i august.. så igjen, om dere får skaffet kamera så kan jeg godt være med om dere ønsker det. På den tiden har jeg mest sannsynligvis fått min trådløse fokusenhet også, om det er et ønske å bruke denne

Ensign
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Vancouver, Canada
    Svar
    37

Hvilke locations skal dere bruke i Lillehammer?
    ony EX-1 XDCAM | Final Cut Studio | Until Avid MC natively supports EX1 and Leopard.

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Sørumsand
    Svar
    636

Kunne vært fett.
    Men har dessverre ikke DVC kamera.

Du kan se i signaturen hva jeg selv har.
    Men som alekstef2 sa, så kan jeg gjerne gjøre det dersom dere skaffer utstyr.
    Laks

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Har tatt kontakt ang. post.

Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,294

Sitat Opprinnelig postet av OlaHaldor
    Har tatt kontakt ang. post.
    Han sa det var ingen som blir lønnet. Så da er det kanskje ikke noe for deg likevel da, herr Haldor? For sist gang jeg sjekket så ble du sur om noen spurte deg om du var interessert i å gjøre noe ulønnet. Du som er profesjonell innen post produksjon. Ja... Joda... :roll:

Cadet 4
    Medlem siden
    Apr 2007
    Svar
    13

Nå skal ikke jeg melde interesse, men kanskje andre gjerne vil vite dette:

Det er jo 'relativt' dyrt utstyr dere ber etter, så leie av kamera burde jo absolutt være inkludert i budsjettet. Jeg vil si ca 2000,- pr dag er rimelig.

Eller vil dere at personen som melder seg skal bruke egne penger (utstyr) i tillegg til å jobbe gratis ?

Lieutenant
    Medlem siden
    Feb 2008
    Svar
    89

Sitat Opprinnelig postet av rvideo
    Nå skal ikke jeg melde interesse, men kanskje andre gjerne vil vite dette:

Det er jo 'relativt' dyrt utstyr dere ber etter, så leie av kamera burde jo absolutt være inkludert i budsjettet. Jeg vil si ca 2000,- pr dag er rimelig.

Eller vil dere at personen som melder seg skal bruke egne penger (utstyr) i tillegg til å jobbe gratis ?
    Vi har allerede et sett med det utstyret som jeg har nevnt. To-kamera er et alternativ hvis vi får det til, men ikke nødvendig. Derfor er det ikke satt av noe til leie av det utstyret.
    Selvfølgelig mener jeg ikke at noen skal kjøpe dette utstyret for å jobbe gratis, men om noen var i besittelse av dette, og hadde lyst til å være med, så er jo det veldig bra!

Hvilke locations skal dere bruke i Lillehammer?
    Filmer i De Sandvikske Samlinger (Maihaugen) og på Den Norske Filmskolen.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •