Ingen ?![]()
jeg vet det fines andre poster om dette, men de har ikke samme krav som meg, f eks samme prisklasse osv så hadde vært fint med svar![]()
Hei, jeg synes det er veldig vanskeligt å finne et kamera så lurte på om noen kunne hjelpe meg.
Jeg vil ha et kamera til ca 7-9000 kr.
Jeg og noen venner filmer veldig mye og vil ha best mulig kamera for en ok pris.
Jeg vil ha manuel fokus, god og rask zoom, 3 ccd, hvitebalanse ! oh har sett lit på Panasoinc sine men hviket bør jeg velge ? 8O
håper noen gidder å svare, hadde vært veldig fint siden jeg holder nesten ikke ut lengre uten kamera :lol: :P
Ingen som har none anbefalinger ? :cry: :lol:
ttp://home.no.net/tordtung/ =)
Ingen ?![]()
jeg vet det fines andre poster om dette, men de har ikke samme krav som meg, f eks samme prisklasse osv så hadde vært fint med svar![]()
Det er berre Panasonic som har kamera i den prisklassen med 3CCD. NV-GS500 er nok eit godt val.
OK, men har gs500 white balance, manuel fokus, rask zoom, osv ?
og vet noen om den har Wind-cut, finner ingen plass hvor allt står :lol:
Det har har manuell kvitbalanse og fokus ja. Om zoomen er rask veit eg ikkje, men er det so veldig farleg? Vindreduksjon kan eg heller ikkje seie noko om.
Jeg hadde gått opp en prisklasse og gått for et Panavision 40 kamera :roll: da blir du garantert fornøyd![]()
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Finner ikke Panavision 40 jeg ? kan du gi meg en link ?
men er GS500 et godt valg ? :lol:
Bokmerker