Et par hundre per dag for kran, samme for Flycam.
Som jeg har sagt tidligere (tror jeg) har jeg ikke bilder enda, da det meste er ganske nytt. Men skal faktisk ut å skyte en scene med steadi i morra, og skal prøve å få tatt et bilde elller fler.
Skal også teste utstyret sammen med Red One og da skal jeg i allefall få tatt bilder![]()
Kontakt meg for leie av kran, dolly, steadicam, kamerarig og annet!
Et par hundre per dag for kran, samme for Flycam.
Enig med Nils. Profesjonelle leier ikke utstyr av amatører uansett gjør de det? Og amatører med råd til bransjepriser leier heller utstyr hos godt etablerte enn en ivrig amatør.
Har fått flere forespørsler fra profesjonelle. Om de kan spare noen lapper på å leie en kran fra en amatør så gjør de gjerne det.Opprinnelig postet av vokteren
Tror rett og slett at prisen må være avhengig av hvem som leier. Så skal jeg få lasta opp bilder når jeg har, og så får de som skulle trenge noe kontakte meg! Takk for mange gode svar!
Kontakt meg for leie av kran, dolly, steadicam, kamerarig og annet!
Greien er vel at utleieprisen til en viss grad må stå i forhold til hva det koster å kjøpe det. Kessler Crane og Flycam 6000 er billig å kjøpe, derfor bør det også være billig å leie.
Snakkte med Jimmy Jib i bergen (eller var det stavanger?). Uansett, han tar 3-4000 for utleie av 9m kran og ekstra 3000 per dag for en som kan operere den.
Skal du lage en film i 10 dager så trenger du vel ikke en 9 meter krane hver eneste dag?(da bør en jo kanskje legge alle kran skuddene sine til samme dagen).
Ikke klag på at det er dyrt, det er vel heller planleggingen som er dårlig.
I tillegg så må du tenke på at det tar en time å rigge opp og ned. Så for hver location så blir det en 2-3 timer i rigging og flytting.
Hvis det er en Jimmy Jib http://www.jimmyjib.com/ han har, så er det jo et langt mer kostbar og profesjonelt produkt enn Kessler Crane, og 3-4000 virker ikke som en urimelig pris.
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=2jzl8cPae9s]Dere kan sikkert få leie denne kranen billig.[/ame]
Bokmerker