Viser resultater 1 til 3 av 3
    Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

Standard Utviklingen av kameraer utover året

Mulig at det var litt dårlig emnetittel, men det jeg lurte på var om det utover året vil komme flere "hjemmekameraer" med 3 CCD brikker (profesjonelt bilde).

Jeg var hos en kamerat i går som hadde et hjemmekamera som var kjøpt i Techno Town i Japan for ca. 7000 NOK.

Det var visstnok en av de første "amatørkameraene" med 3 CCD-brikker.
    Jeg var og sjekket ut dette kameraet i går samt en film han hadde satt sammen og det ble sinnsykt bra og fine bilder. (Husker ikke hva det het, men var et Sony-kamera som var som en "pistol") ...ligner litt på dette, bare at det er sony og widescreen og som sagt 3 CCD brikker -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312553

Dette resulterte da selvfølgelig i at jeg ble misunnelig og vil ha noe liknende selv siden det er noe jeg "drømnmer" om, å ha deilige myke bilder med et kamera som ikke er altfor dyrt.

Det er jo ingen hemmelighet at teknologi fornyer seg og blir billigere så derfor lurer jeg på om det er noen som har hørt eller vet konkret om det begynner å komme slike kameraer til ~6000,- ala amatørvideokameraer utover året?
    Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi

Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    538

Det kjem eit nytt frå Panasonic med 3CCD (gs500), men prisen ligger på rundt 8.000 kroner, vil eg tru. Kameraet er nesten heilt likt som gs400, men det er litt mindre, lettare og billigare.

Her er bilete av kameraet
    Pettersen

Fotobloggen min[/url]
    Pettersen Produksjonar[/url]

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

Sitat Opprinnelig postet av PettersenMoviesInc.
    Det kjem eit nytt frå Panasonic med 3CCD (gs500), men prisen ligger på rundt 8.000 kroner, vil eg tru. Kameraet er nesten heilt likt som gs400, men det er litt mindre, lettare og billigare.

Her er bilete av kameraet
    OIOIOIOI!!!!
    Dette så fint ut... tror jeg må sikle litt på det...
    6000 eller 8000,-... EGENTLIG det samme
    Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •