du har vel postet litt feil?
Skulle Gjærne hatt en Mac.. Vet ikke Helt Hva..
Er Mac Book Bra å redigere med en for rundt 20000
Som sakt skal redigere HDV trenger en kraftig pc..
Er det noe jeg burde vite om mac en at det er Dritt bra?
Trenger litt hjelp med dette hehe..
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
du har vel postet litt feil?
*FLYTTET*
Forøvrig så må det da være mulig å stille litt mer konkrete spørsmål, samt tenke igjennom det en skriver slik at det ser nogenlunde "normalt" fremstilt før en trykker på "Submit"-knappen?
Når det gjelder mac derimot så vil du fint kunne redigere HDV på en ny Mac Book Pro...
oki :wink:
VR-V1E HDV
HDVlight
tenkte på denne Macen (iMac)![]()
http://store.apple.com/Apple/WebObje...5SyfL0/53.?p=0
VR-V1E HDV
HDVlight
iMac er en god maskin, har ssjøl en iMac 20" Core duo (1) og har aldri hatt problember med den... men personlig synst eg att du burde kjøpe deg en anne mus(usb) er ikkje så stor fan av mighty mouse... ellers ser dette ut som en topp maskin :P
godt å se att fleir å fleir går over til mac....
NS
EDIT: synst egentlig du skal gå for 256mb skjermkort... det kommer bra med når du skal hålle på med grafiske ting![]()
hørres bra ut detta![]()
VR-V1E HDV
HDVlight
Jeg synes hverken Apple's mus eller tastatur er no særlig bra... Så ville nok kjøpt dette et annet sted... Selv om fargene (hvitt) matcher veldig da...![]()
Jeg kan ikke leve uten Mighty Mouse. Og tastaturet er knall. Seriøst et av de bedre tastatur jeg har brukt. Noen sinne.
Uten Mighty Mouse vet jeg ikke om jeg hadde overlevd Final Cut etc.. Å scrolle sidelengs ved hjelp av kula feks. Priceless.
MacBook Pro er nok en god maskin, ingen tvil om det. Men det er alltid sunt med alternativer.
Jeg mottok min nye HP NW9440 i dag. I de sammenligningene jeg har sett, yter denne bedre enn tilsvarende MacBook Pro. I tillegg synes jeg den er mye kulere. (Ja, mindre fancy, men mer industri-look, slik menn liker det.)
Avgjørende for mitt kjøp var at denne er en av svært få laptop'er som er sertifisert for Avid Xpress Pro HD, også for DVCPro HD-bruk.
Bokmerker